Autor Wątek: Tony Hawks Underground 2  (Przeczytany 1369 razy)

Tony Hawks Underground 2
« dnia: Kwiecień 19, 2020, 22:28:06 »

Articz

  • Administrator
  • Zaawansowany użytkownik
  • *****
  • Wiadomości: 376
    • Zobacz profil



Kolejna część bardzo popularnej serii symulacji jazdy na deskorolce, sygnowanej nazwiskiem słynnej gwiazdy tego sportu – Tony’ego Hawka. Warto przy okazji zaznaczyć, że pierwsza część Tony Hawk Underground, w odróżnieniu od poprzedniczek: Tony Hawk's Pro Skater 4, 3, 2, nie została wydana na komputerach klasy PC, ku rozgoryczeniu użytkowników tychże maszyn.

W trybie gry „Story Mode” gracz ma okazję stać się członkiem drużyny Tony Hawk, która zmierzy się z zespołem Bama Margera w szeregu turniejów znanych pod nazwą World Destruction Tour. Tym samym producenci ze studia Neversoft wprowadzili do serii unikalną możliwość konfrontacji team vs team. Na samym początku rozgrywki można stworzyć swojego własnego bohatera od podstaw i sterować nim podczas wykonywania przeróżnych karkołomnych ewolucji, a ponadto, co stanowi kolejną nowość, istnieje możliwość natychmiastowego przełączenia się na kontrolę innego skatera. W sumie w THU2 mamy ich aż dwudziestu, w tym samego Bam Margera, Mike’a Vallely oraz Tony’ego Hawka. Zmagania mają miejsce w dużych i znanych miastach położonych na całym świecie, w tym w Hiszpanii, Niemczech czy w Rosji. Prócz trybu „Story Mode”, autorzy umożliwili graczom rozgrywkę w trybie „Classic Mode”, gdzie niczym w Tony Hawk Pro Skater 2 lub 3, możemy po prostu wykonać na czas przeszło 100 misji (m.in.: S-K-A-T-E, Secret Tape, High Score) podzielonych na 15 poziomów.

Autorzy cyklu postarali się o zwiększenie możliwości akrobatycznych skaterów, a co za tym idzie uproszczenie kontroli, dzięki czemu teraz można wykonywać jeszcze bardziej widowiskowe wyczyny, jak choćby skok z drapacza chmur, rzecz jasna z jednoczesnym kręceniem młynków, itp. Sporą nowością w kwestii sterowania jest specjalny tryb „Focus Control”, który działa na zasadzie podobnej do tego znanego z gry Max Payne, tj. „Bullet-Time”. Możemy więc zwolnić upływ czasu i wykonać takie ewolucje o jakich nawet nie marzyliśmy w poprzednich odsłonach Tony’ego Hawka. Grę zaopatrzono również w szereg narzędzi umożliwiających modyfikowanie jej poszczególnych elementów i tworzenie nowych. Mowa tu miedzy innymi możliwości zaprojektowania parku skaterskiego (Create-A-Park), tricku, czy też własnego graffiti i loga „Create-A-Graphic”, które namalujemy na przykład na ścianie budynku bądź jako nalepimy jako naklejkę na szybę.

 

Polityka cookies
Darmowe Fora | Darmowe Forum
zadania-domowe world-anime piecfrakcji turetia shinigami