Strona główna
Pomoc
Szukaj
Zaloguj się
Rejestracja
Witamy,
Gość
.
Zaloguj się
lub
zarejestruj
.
1 Godzina
1 Dzień
1 Tydzień
1 Miesiąc
Zawsze
Zaloguj się podając nazwę użytkownika, hasło i długość sesji
Aktualności:
Forum SMF zostało uruchomione!
Gry PC
»
Gry Komputerowe PC Vista,7
»
Pixel Shader 4.0
»
Sudden Strike 4
« poprzedni
następny »
Drukuj
Strony: [
1
]
Autor
Wątek: Sudden Strike 4 (Przeczytany 1022 razy)
Sudden Strike 4
«
dnia:
Listopad 04, 2022, 16:19:08 »
Articz
Administrator
Zaawansowany użytkownik
Wiadomości: 376
Czwarta odsłona zapoczątkowanej w roku 2000 serii wojennych strategii czasu rzeczywistego studia Fireglow, której stworzenie po przejęciu praw do marki przez Kalypso Media, powierzono młodej ekipie studia Kite Games.
Sudden Strike 4 to kolejna odsłona, wydanego po raz pierwszy w 2000 roku, taktycznego RTS-a, w którym gracz staje się dowódcą na frontach Drugiej Wojny Światowej. Podobnie, jak w poprzednich częściach, bierzemy udział w znanych z historii operacjach wojennych, sprawując komendę nad złożonymi z kilkudziesięciu jednostek oddziałami jednej z trzech grywalnych stron konfliktu – Niemiec, Związku Radzieckiego lub Aliantów Zachodnich. Poza rozbudowaną – złożoną z ponad dwudziestu misji kampanią, możemy wziąć udział w potyczkach w trybie wieloosobowym na specjalnie przeznaczonych do tego mapach.
MECHANIKA
Istotą rozgrywki jest umiejętność skoordynowania działań różnych rodzajów wojsk – piechoty, artylerii, czołgów, samolotów i jednostek wsparcia przy uwzględnieniu warunków terenu i siły wroga. Jako że nie mamy możliwości szkolenia nowych jednostek, musimy za wszelką cenę dążyć do minimalizacji strat. Frontalny, nieprzemyślany atak bez dobrze opracowanej strategii zawsze kończy się klęską.
W trakcie bitew korzystamy z historycznych pojazdów i broni, zmieniających się również w obrębie jednej frakcji, w zależności od okresu wojny. Dowodzimy między innymi słynnymi Tygrysami, Czołgami T34, czy artyleryjskimi Katiuszami.
GRAFIKA
Twórcy zadbali o efektowną oprawę graficzną. Mapy przypominają wymuskane makiety, z wieloma interaktywnymi i zniszczalnymi elementami, zaś nasze pojazdy pozostawiają za sobą ślady w błocie i kładą łany pszenicy, gdy przejeżdżają przez pola uprawne. Doskonale prezentują się wybuchy i animacje zniszczeń, a zatrzymując czas możemy nawet zobaczyć pojedyncze pociski w locie. Wszystko to odbyło się jednak kosztem ograniczenia wielkości map i mało realistycznego zmniejszenia zasięgu ognia i pola widzenia jednostek.
Zapisane
Drukuj
Strony: [
1
]
« poprzedni
następny »
Gry PC
»
Gry Komputerowe PC Vista,7
»
Pixel Shader 4.0
»
Sudden Strike 4
Polityka cookies
Darmowe Fora
|
Darmowe Forum
maho
watahashiraberu
endercraft
world-anime
piecfrakcji