Autor Wątek: Sudden Strike 4  (Przeczytany 1023 razy)

Sudden Strike 4
« dnia: Listopad 04, 2022, 16:19:08 »

Articz

  • Administrator
  • Zaawansowany użytkownik
  • *****
  • Wiadomości: 376
    • Zobacz profil


Czwarta odsłona zapoczątkowanej w roku 2000 serii wojennych strategii czasu rzeczywistego studia Fireglow, której stworzenie po przejęciu praw do marki przez Kalypso Media, powierzono młodej ekipie studia Kite Games.


Sudden Strike 4 to kolejna odsłona, wydanego po raz pierwszy w 2000 roku, taktycznego RTS-a, w którym gracz staje się dowódcą na frontach Drugiej Wojny Światowej. Podobnie, jak w poprzednich częściach, bierzemy udział w znanych z historii operacjach wojennych, sprawując komendę nad złożonymi z kilkudziesięciu jednostek oddziałami jednej z trzech grywalnych stron konfliktu – Niemiec, Związku Radzieckiego lub Aliantów Zachodnich. Poza rozbudowaną – złożoną z ponad dwudziestu misji kampanią, możemy wziąć udział w potyczkach w trybie wieloosobowym na specjalnie przeznaczonych do tego mapach.


MECHANIKA
Istotą rozgrywki jest umiejętność skoordynowania działań różnych rodzajów wojsk – piechoty, artylerii, czołgów, samolotów i jednostek wsparcia przy uwzględnieniu warunków terenu i siły wroga. Jako że nie mamy możliwości szkolenia nowych jednostek, musimy za wszelką cenę dążyć do minimalizacji strat. Frontalny, nieprzemyślany atak bez dobrze opracowanej strategii zawsze kończy się klęską.

W trakcie bitew korzystamy z historycznych pojazdów i broni, zmieniających się również w obrębie jednej frakcji, w zależności od okresu wojny. Dowodzimy między innymi słynnymi Tygrysami, Czołgami T34, czy artyleryjskimi Katiuszami.

GRAFIKA
Twórcy zadbali o efektowną oprawę graficzną. Mapy przypominają wymuskane makiety, z wieloma interaktywnymi i zniszczalnymi elementami, zaś nasze pojazdy pozostawiają za sobą ślady w błocie i kładą łany pszenicy, gdy przejeżdżają przez pola uprawne. Doskonale prezentują się wybuchy i animacje zniszczeń, a zatrzymując czas możemy nawet zobaczyć pojedyncze pociski w locie. Wszystko to odbyło się jednak kosztem ograniczenia wielkości map i mało realistycznego zmniejszenia zasięgu ognia i pola widzenia jednostek.













 

Polityka cookies
Darmowe Fora | Darmowe Forum
world-anime ha watahapolnocnejciszy maho shinigami