Autor Wątek: The Troop  (Przeczytany 141 razy)

The Troop
« dnia: Grudzień 12, 2024, 21:00:28 »

Articz

  • Administrator
  • Zaawansowany użytkownik
  • *****
  • Wiadomości: 376
    • Zobacz profil


The Troop to turowa gra strategiczna osadzona w realiach II wojny światowej. Dzieło studia Giant Flame nawiązuje do historycznych wydarzeń i pozwalają stanąć po stronie Wspólnoty Narodów lub III Rzeszy. Warto jednak wspomnieć, że misje oferowane przez produkcję, nie przedstawiają prawdziwych sytuacji.

Twórcom zależało, by The Troop bliżej było do rozgrywki dostarczającej wyzwania, lecz nie będącej bezlitosną symulacją. W grze nie pojawia się klasyczny wybór poziomu trudności, ale możemy dostosować tytuł do własnych preferencji za pomocą licznych opcji.

Fabuła
Akcja rozpoczyna się w 1944 roku w pierwszych godzinach operacji Overlord, koncentrując się na działaniach brytyjskich oraz kanadyjskich sił w Normandii. Celem kampanii było wyzwolenie północno-zachodniej Europy spod kontroli nazistów.

Dostępne historie przedstawiają losy 8. Brygady Pancernej, 31. Brygady Czołgów (obie ze Wspólnoty Narodów), 21. Dywizji Pancernej i Dywizji Pancernej SS (III Rzesza).

Mechanika
The Troop jest strategiczną produkcją, która zabiera nas na drugowojenny front. Podczas rozgrywki przejmujemy kontrolę nad piechotą, oddziałami zmotoryzowanymi czy czołgami, a naszym polem bitwy są francuskie pola, wsie i miasteczka. Starcia z wrogiem toczymy w systemie turowym, po kolei wydając rozkazy naszym podopiecznym.

Twórcy postanowili skupić się na taktycznej stronie konfliktu – The Troop wymusza planowanie ruchów (zastawiania pułapek, oskrzydlania etc.) i dostosowywanie się do kroków podejmowanych przez rywala. Wiele misji zaczynamy pozostając w ukryciu, co daje nam przewagę w starciu. Rozgrywkę utrudnia morale żołnierzy – tracimy je, gdy przewaga przeciwników rośnie, a gdy spanie ono do zera, przegrywamy. Studio Giant Flame zaprojektowało sztuczną inteligencję wrogów w taki sposób, by podczas każdego podejścia zachowywali się w odmienny sposób. Tym samym decyzje nieprzyjaciela stały się mniej przewidywalne, a sama produkcja zyskała na grywalności.

Poza kampanią fabularną możemy również spróbować swoich sił w trybie Potyczki. W poszczególnym scenariuszach wybierzemy strony konfliktu, ustalimy dostępne jednostki oraz restrykcje.






 

Polityka cookies
Darmowe Fora | Darmowe Forum
shinigami watahashiraberu turetia piecfrakcji watahapolnocnejciszy