Autor Wątek: Blitzkrieg: Antologia  (Przeczytany 1431 razy)

Blitzkrieg: Antologia
« dnia: Kwiecień 19, 2020, 22:48:18 »

Articz

  • Administrator
  • Zaawansowany użytkownik
  • *****
  • Wiadomości: 376
    • Zobacz profil


Specjalne, kolekcjonerskie wydanie gier z serii Blitzkrieg. W jego skład wchodzi pierwsza część gry – Blitzkrieg, dodatki do niej: Blitzkrieg: Pomruk Zagłady i Blitzkrieg: Horyzont w Ogniu, oraz nie publikowany wcześniej zestaw misji Blitzkrieg: Żelazna Dywizja

Blitzkrieg to strategia czasu rzeczywistego rozgrywająca się w czasie II Wojny Światowej. Gracze mogą uczestniczyć w szeregu historycznych starć dowodząc zarówno siłami alianckimi, rosyjskimi i niemieckimi (między innymi niemiecka kampania w Polsce, Rosji i Tunezji; alianckie walki w Norwegii, Francji i we Włoszech oraz rosyjskie zmagania na Ukrainie i we Finlandii). Gra posiada dopracowaną grafikę (trójwymiarowe jednostki), a rozgrywka przypomina tą znaną z serii Sudden Strike, tzn. w każdej misji dostajemy szereg jednostek i musimy tak je wykorzystać, by wykonać powierzone przez dowództwo zadanie.

Trzy kampanie z łącznie 21 ekscytującymi misjami.
Ponad 150 typów pojazdów i innych maszyn bojowych.
Ponad 40 rodzajów piechoty.
Ponad 250 typów budynków i instalacji naziemnych.
Możliwość gry w trybie single i multiplayer.
Każdy element na mapie może zostać uszkodzony lub zniszczony, począwszy od samych oddziałów wojskowych, a skończywszy na zabudowaniach cywilnych.
Możliwość gry wieloosobowej za pośrednictwem sieci lokalnej i Internetu.
Zaimplementowany generator map.
Możliwość przejęcia i wykorzystania sprzętu porzuconego przez wroga.
Możliwość budowania mostów polowych, kopania okopów, minowania i rozminowywania określonych terenów, wezwania wsparcia lotniczego, itp.


Horyzont w Ogniu to pierwszy oficjalny dodatek do gry Blitzkrieg, wydany przez CDV Software. W przeciwieństwie do innych tego typu wydawnictw, produkt ten nie wymaga posiadania zainstalowanej oryginalnej wersji programu i z powodzeniem działa bez niego.


Horyzont w Ogniu oferuje kampanię z osiemnastoma dużymi misjami, skupioną wokół postaci słynnego feldmarszałka Wehrmachtu, Erwina Rommela. Gracz ma okazję walczyć w Ardenach, Trypolisie, El Alamein, Sycylii, no i oczywiście Normandii. Oprócz tego, w dodatku zaimplementowano 8 luźnych scenariuszy, z nową stroną konfliktu – Japonią. Rozszerzenie udostępniło także około 50 nowych jednostek, wśród których zobaczymy m.in. myśliwce Zero, bombowce Blenheim, wyspecjalizowane czołgi niemieckie, żołnierzy amerykańskiej piechoty morskiej i Afrika Korps. Poprawie uległa sztuczna inteligencja komputerowego przeciwnika. Wróg szuka słabych punktów w Twoich szeregach, niszczy pola minowe, a także sprytniej operuje siłami powietrznymi.


Pomruk Zagłady to drugie, oficjalne rozszerzenie popularnej strategii czasu rzeczywistego (RTS) z akcją osadzoną podczas II Wojny Światowej, pt. Blitzkrieg, której rynkowy debiut miał miejsce w połowie 2003 roku. W przeciwieństwie do innych wydawnictw tego typu, omawiany dodatek nie wymaga posiadania zainstalowanej oryginalnej wersji programu i sprzedawany jest jako w pełni samodzielny produkt.


Podobnie jak pierwszy add-on, Pomruk Zagłady udostępnia graczom do przejścia kampanię, składającą się z 18 rozbudowanych scenariuszy. Kolejne zadania związane są z osobą osławionego generała 3. Armii Amerykańskiej, George'a S. Pattona. Działania militarne obejmą Afrykę Północną, Sycylię (Operacja Husky, czyli otwarcie frontu południowego w Europie w 1943 roku), lądowanie Aliantów w Normandii (zmagania na plaży Omaha) oraz pancerną kontrofensywę niemiecką w Ardenach. Ponadto, dodatek oferuje 8 luźnych scenariuszy dedykowanych pojedynczemu graczowi oraz kilkanaście nowych rodzajów jednostek, jakie możemy skutecznie wykorzystać podczas starcia.

Blitzkrieg: Antologia zawiera również niepublikowany wczesniej zestaw misji Blitzkrieg: Żelazna Dywizja. Kampania ta rozgrywa się w roku 1944 na Węgrzech. Dodatek ten wprowadził do rozgrywki również dodatkowe typy pojazdów i czołgów, jakie pod koniec II Wojny Światowej znalazły się na uzbrojeniu obu stron.

Twórcy rozszerzenia nie zapomnieli także o standardowych usprawnieniach engine'u (usunięcie najbardziej uciążliwych błędów programistycznych; zastąpienie części animacji nowymi) oraz poprawie algorytmów odpowiadających za sztuczną inteligencję komputerowego przeciwnika (gracze muszą uważać na niespodziewane ataki oraz próby zastawienia zmyślnych pułapek na podległe oddziały, etc.).



 

Polityka cookies
Darmowe Fora | Darmowe Forum
maho shinigami watahapolnocnejciszy turetia endercraft