Strona główna
Pomoc
Szukaj
Zaloguj się
Rejestracja
Witamy,
Gość
.
Zaloguj się
lub
zarejestruj
.
1 Godzina
1 Dzień
1 Tydzień
1 Miesiąc
Zawsze
Zaloguj się podając nazwę użytkownika, hasło i długość sesji
Aktualności:
Forum SMF zostało uruchomione!
Gry PC
»
Gry Komputerowe PC XP
»
Pixel Shader 2.0
»
SimCity 4: Godziny Szczytu
« poprzedni
następny »
Drukuj
Strony: [
1
]
Autor
Wątek: SimCity 4: Godziny Szczytu (Przeczytany 1134 razy)
SimCity 4: Godziny Szczytu
«
dnia:
Kwiecień 19, 2020, 23:01:34 »
Articz
Administrator
Zaawansowany użytkownik
Wiadomości: 376
Rush Hour to pierwsze, oficjalne rozszerzenie do cieszącego się niezwykle dużą popularnością wśród graczy symulatora budowania miasta - Sim City 4. „Godziny szczytu” to przede wszystkim szereg nowych elementów, które pozwolą wirtualnemu burmistrzowi na usprawnienie sieci komunikacyjnej znajdującego się pod jego opieką miasta.
Do dyspozycji gracza oddana została cała masa nowych narzędzi pozwalających śledzić natężenie ruchu i dynamicznie reagować na pojawiające się problemy w postaci korkujących się ulic, katastrof komunikacyjnych, itp. Jednym z nich jest tzw. „route query” pozwalający śledzić ścieżkę i sposób w jaki nasi podopieczni podróżują do jakiegoś punktu docelowego.
Ponadto dzięki temu dodatkowi gracz może przejąć kontrolę nad dowolnym pojazdem (tryb misji), czy to samochodem czy śmigłowcem, i pokierować jego działaniami tak by skuteczniej usunąć skutki katastrofy czy też zapobiec przestępstwu. Przykładowo klikając na pojeździe patrolowym policji otrzymamy zadanie wyśledzenia złodzieja samochodowego, a po kliknięciu na wóz strażacki jadący do pożaru otrzymamy zadanie pokierowania go do owego pożaru najkrótszą drogą. Po pozytywnym zakończeniu przydzielonej nam misji (np. wyśledzeniu przestępcy) możemy oczywiście liczyć na odpowiednią nagrodę zależną od typu zadania, które wykonywaliśmy. Autorzy gry poszli nawet nieco dalej i umożliwili graczowi wcielenie się w rolę przestępcy chcącego umknąć przed prawem. W tym przypadku satysfakcję z pozytywnego zakończenia misji psuje jednak nieco fakt, iż w zarządzanym przez gracza mieście wzrasta współczynnik przestępczości, a nie jest to niestety efekt pożądany - należy więc podchodzić do tego typu misji bardzo ostrożnie.
t to niestety efekt pożądany - należy więc podchodzić do tego typu misji bardzo ostrożnie. W stosunku do podstawowej wersji gry powiększona została ilość różnego rodzaju środków transportu, z których mogą korzystać obywatele naszej metropolii w swoich codziennych podróżach. Teraz mogą oni korzystać z promów, napowietrznych linii kolejowych, ulic jednokierunkowych, itp. Nowe katastrofy, które mogą nawiedzić naszą metropolię. W większości przypadków powiązane one są z nadmiernym lub nieprawidłowym ruchem pojazdów: wypadki samochodowe, katastrofy lotnicze, itp. Cztery nowe „style” pozwalające na zmianę wyglądu naszego miasta: Chicago końca XIX wieku, Houston – lata dziewięćdziesiąte XX wieku, Nowy Jork począwszy od roku 1940 oraz współczesna Europa. Ponad sto nowych obiektów: porty wodne, lądowiska dla helikopterów, estakady, historyczne stacje kolejowe, typowo amerykańskie oznaczenia dróg, europejskie atrakcje turystyczne i wiele innych.
Zapisane
Drukuj
Strony: [
1
]
« poprzedni
następny »
Gry PC
»
Gry Komputerowe PC XP
»
Pixel Shader 2.0
»
SimCity 4: Godziny Szczytu
Polityka cookies
Darmowe Fora
|
Darmowe Forum
watahashiraberu
turetia
zadania-domowe
world-anime
watahapolnocnejciszy