Strona główna
Pomoc
Szukaj
Zaloguj się
Rejestracja
Witamy,
Gość
.
Zaloguj się
lub
zarejestruj
.
1 Godzina
1 Dzień
1 Tydzień
1 Miesiąc
Zawsze
Zaloguj się podając nazwę użytkownika, hasło i długość sesji
Aktualności:
Forum SMF zostało uruchomione!
Gry PC
»
Gry Komputerowe PC XP
»
Pixel Shader 2.0
»
Need for Speed: Underground
« poprzedni
następny »
Drukuj
Strony: [
1
]
Autor
Wątek: Need for Speed: Underground (Przeczytany 1646 razy)
Need for Speed: Underground
«
dnia:
Kwiecień 19, 2020, 22:24:43 »
Articz
Administrator
Zaawansowany użytkownik
Wiadomości: 376
Need for Speed: Underground jest następną odsłoną bestsellerowego cyklu wirtualnych wyścigów samochodowych, zapoczątkowanego w 1995 roku. Gra wprowadza do serii szereg innowacyjnych elementów, nawiązujących do filmów w stylu The Fast and Furious (Szybcy i wściekli).
Główną atrakcją programu są dwa typy ekstremalnego współzawodnictwa motoryzacyjnego, czyli nielegalne nocne jazdy po terenach zurbanizowanych oraz słynna rywalizacja na dystansie ćwierć mili (tzw. drag racing). Developerzy przygotowali dla nas dwadzieścia licencjonowanych czterokołowców, reprezentujących uznane w branży marki (m.in. Toyota, Subaru, Honda i Mitsubishi Motors). Każdy pojazd można poddać licznym modyfikacjom – zarówno stricte wizualnym (spojlery, zderzaki itd.), jak i mechanicznym (np. instalacja dopływu podtlenku azotu i zmiana konfiguracji skrzyni biegów). Wśród zaimplementowanych akcesoriów tuningowych znalazły się wyroby takich firm jak: AEM, Audiobahn, Bilstein, Dazz Motorsport, DC Sports, Eibach, Enkei, GReddy Performance Products, HKS, Holley, Injen, Jackson Racing, MOMO, Neuspeed, Nitrous Express, O.Z, PIAA, Skunk2 Racing, Sparco, StreetGlow i Turbonetics.
Konstruowanie demona prędkości wymaga określonych środków finansowych, uzyskiwanych dzięki odnoszeniu sukcesów w zawodach (łączna ilość ich wariantów oscyluje w granicach stu). Autorzy nie zapomnieli także o rozbudowanej opcji zabawy wieloosobowej (również w wymiarze online).
Trójwymiarową oprawę graficzną wykonano z wyjątkową dbałością o detale przy pomocy nowoczesnych technologii renderowania. Natomiast opracowanie efektów specjalnych powierzono fachowcowi rodem z amerykańskiej „Fabryki Snów” (Hollywood). Całości dopełnia odpowiednio dopasowana do klimatu ścieżka muzyczna, składająca się z kilkunastu dynamicznych utworów.
Zapisane
Drukuj
Strony: [
1
]
« poprzedni
następny »
Gry PC
»
Gry Komputerowe PC XP
»
Pixel Shader 2.0
»
Need for Speed: Underground
Polityka cookies
Darmowe Fora
|
Darmowe Forum
ha
maho
zadania-domowe
watahapolnocnejciszy
watahashiraberu