Strona główna
Pomoc
Szukaj
Zaloguj się
Rejestracja
Witamy,
Gość
.
Zaloguj się
lub
zarejestruj
.
1 Godzina
1 Dzień
1 Tydzień
1 Miesiąc
Zawsze
Zaloguj się podając nazwę użytkownika, hasło i długość sesji
Aktualności:
Forum SMF zostało uruchomione!
Gry PC
»
Gry Komputerowe PC XP
»
Pixel Shader 2.0
»
Conflict: Desert Storm II - Back to Baghdad
« poprzedni
następny »
Drukuj
Strony: [
1
]
Autor
Wątek: Conflict: Desert Storm II - Back to Baghdad (Przeczytany 1231 razy)
Conflict: Desert Storm II - Back to Baghdad
«
dnia:
Kwiecień 20, 2020, 00:52:39 »
Articz
Administrator
Zaawansowany użytkownik
Wiadomości: 376
Conflict: Desert Storm II – Back to Baghdad jest sequelem trójwymiarowej taktycznej gry akcji, którą wydano w 2002 roku i uhonorowano wówczas m.in. prestiżową międzynarodową nagrodą EMMA (Electronic Multimedia Award). Fabuła ponownie przedstawia nam pierwszy konflikt zbrojny w rejonie Zatoki Perskiej z początku lat dziewięćdziesiątych XX wieku (operacja Pustynna Burza). Jednakże nie wszystkie spośród blisko dwudziestu zaimplementowanych scenariuszy odnoszą się do wydarzeń historycznych, ponieważ zdecydowano się na poruszenie zagadnień stricte hipotetycznych. Autorzy gwarantują ponad piętnaście godzin emocjonującej zabawy w ramach kilku poziomów trudności.
Po raz kolejny prowadzimy do boju czteroosobowy oddział żołnierzy, wchodzący w skład amerykańskiej grupy operacyjnej Delta Force lub brytyjskiej jednostki specjalnej SAS. Pod naszą komendę trafiają zatem: dowódca, snajper, saper i specjalista od broni ciężkiej. Umiejętności członków drużyny wypróbujemy podczas wykonywania różnorakich zadań – począwszy od bezszelestnego uwalniania jeńców, a skończywszy na otwartej walce z wojskami irackiego reżimu Saddama Husseina. Warto zauważyć, iż większość misji została zlokalizowana w strefach zurbanizowanych.
Oprócz kilkunastu zupełnie nowych rodzajów uzbrojenia (m.in. granaty fosforowe i moździerze), w akcji widzimy także nigdzie nie pokazywane dotąd modele pojazdów (samochód terenowy GAZ, gąsienicowy pojazd opancerzony Bradley APC itp.). Ponadto developerzy zmodyfikowali system celowania i zaimplementowali liczne poprawki w algorytmach, odpowiadających za funkcjonowanie Sztucznej Inteligencji – zarówno wrogich żołdaków, jak i naszych podkomendnych. Całość uzupełnia szereg usprawnień w dziedzinie interfejsu użytkownika i oprawy wizualnej (np. ulepszone tekstury i zmienione efekty świetlne).
Zapisane
Drukuj
Strony: [
1
]
« poprzedni
następny »
Gry PC
»
Gry Komputerowe PC XP
»
Pixel Shader 2.0
»
Conflict: Desert Storm II - Back to Baghdad
Polityka cookies
Darmowe Fora
|
Darmowe Forum
endercraft
watahashiraberu
maho
world-anime
shinigami