Ostatnie wiadomości

Strony: 1 [2] 3 4 ... 10
11
Pixel Shader 2.0 / TOCA Race Driver 2
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Articz dnia Grudzień 12, 2024, 20:09:53 »


Niech Was numer przy nazwie nie zmyli, Race Driver 2 to zaraz po TOCA 1, TOCA 2 i TOCA Race Driver (aka: Pro Race Driver, V8 Race Driver oraz DTM Race Driver), czwarta już produkcja z serii znanych gier wyścigowych. Kolejna część gry ze stajni Codemasters - Race Driver 2: The Ultimate Racing Simulator ukazała się w wersji na Xboxa i PeCety. Obie wersje posiadają możliwość prowadzenia pojedynków przez Internet (multiplayer do maksymalnie 12 graczy równocześnie), oraz tryb kariery dla pojedynczego gracza (single player). Warto tu dodać, iż podobnie jak w części poprzedniej w trybie jednoosobowym wpleciono do rozgrywki ciekawy wątek fabularny.

Race Driver 2 to ambitny projekt gry o tematyce sportów samochodowych, w którym mamy okazję uczestniczyć w 30 globalnych mistrzostwach (m.in.: GT Sports Car Racing, Street Racing, Rally, DTM, V8 Supercars, Global GT Lights, Rally Cross, Formula Ford, Open Wheel Grand Prix i Classic Car Racing), ścigając się na 56 trasach. W grze mamy dostęp do 35 licencjonowanych aut, najlepszych marek świata, takich jak Aston Martin (V12 Vanquish, DB7 i DB5), Jaguar (XJ220, XKR i E-Type), Ford (Mustang Cobra R, Ford GT, GT90, F150 Lightning Pick-up, Falcon BA), Holden Commodore VY, Mitsubishi 3000 GT, Mitsubishi EVO 7, Subaru Impreza WRX, ABT-Audi TT-R, Opel Astra V8 Coupe i AMG-Mercedes CLK.

Oprawa graficzna gry prezentuje się bardzo efektownie. Starannie odtworzono wszystkie samochody jakie spotkamy w czasie rozgrywki, podobnie rzecz ma się z trasami, torami i całym otoczeniem - mało powiedzieć, że postacie kierowców składają się z aż 12 tysięcy polygonów. Pojazdy posiadają unikalny system zniszczeń, bardzo realistycznie symulujący wszelkie awarie spowodowane kolizjami aut – oczywiście wszelkie zniszczenia karoserii czy układu jezdnego są od razu widoczne (wgniecenia, oderwane elementy, telepiące się koła, itp.). W stosunku do TOCA Race Driver poprawiono również „inteligencję” komputerowych przeciwników.







12
Pixel Shader 4.0 / Wings of Prey
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Articz dnia Listopad 11, 2024, 09:44:12 »



Wings of Prey to symulator lotniczy rozgrywający się w realiach II Wojny Światowej. Produkcja została opracowana przez studio Gaijin Entertainment, znane przede wszystkim z konsolowego tytułu IL-2 Sturmovik: Birds of Prey, na którym niniejsza produkcja zresztą mocno bazuje.

Gra Wings of Prey skupia się przede wszystkim na realistycznym oddaniu podniebnych bitew toczących się podczas najważniejszych wojskowych operacji II Wojny Światowej. Gracze mogą zasiąść za sterami najsłynniejszych myśliwców i bombowców z tego okresu, aby sprawdzić się w sześciu różnych kampaniach (Anglia, Stalingrad, Ardeny, Berlin, Sycylia, Korsuń).

Wings of Prey bazuje na wydanej wcześniej konsolowej grze Birds of Prey, ale wprowadza sporo urozmaiceń. Przede wszystkim twórcy zastosowali nowy silnik odpowiedzialny za efekty zniszczeń oraz wpływ warunków środowiskowych na rozgrywkę. Do dyspozycji graczy oddano realistycznie odwzorowane samoloty, które wzbogacono między innymi o kokpity. Autorzy zadbali również o odpowiednio szczegółowe otoczenie.

W sumie produkcja składa się z 50 misji rozgrywających się w Zachodniej i Wschodniej Europie. Łącznie latamy w nich ponad 40 samolotami, wśród których pojawiają się takie klasyki jak: Spitfire, Mustang czy Messerschmitt. Cechą produkcji jest również możliwość dostosowania poziomu trudności, dzięki czemu spodoba się ona zarówno fanom zręcznościowej jak i symulacyjnej zabawy. Ciekawostką w Wings of Prey jest natomiast wprowadzenie sekwencji startu i lądowania w niektórych misjach.

Oprawa wizualna tytułu plasuje się na wysokim poziomie. Twórcy odtworzyli modele samolotów i krajobrazy z dużą dbałością o szczegóły. Oprócz zabawy solowej w grze pojawia się również multiplayer, składający się z czterech trybów rozgrywki, wzbogaconych o obsługę komunikacji głosowej, listę przyjaciół, rankingi i inne elementy. Miłym dodatkiem dla fanów mogą być natomiast bonusowe samoloty udostępnione przez autorów.






13
Gry na Playstation 2 / Tekken Tag Tournament
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Articz dnia Listopad 11, 2024, 09:40:14 »



Tekken Tag Tournament to ulepszona wersja trzeciej części serii bijatyk Tekken. Deweloperzy z firmy Namco zadbali o bardziej efektowną oprawę wizualną swego dzieła i wprowadzili szereg zmian w mechanice rozgrywki. Nowości to m.in.

Tekken to bardzo popularna seria konsolowych bijatyk, a zarazem jedna z pierwszych trójwymiarowych; wcześniej (dwa lata) ukazał się tylko Virtua Fighter. Tekken Tag Tournament jest ulepszoną wersją trzeciej odsłony cyklu. Pojawiają się tu wojownicy z wszystkich poprzednich części, co daje nam łączną liczbę ponad 20 zawodników (Eddy, Heihachi, Gun Jack, Hwoarang...). Warto dodać, że korzystają one z różnych stylów walki.

Nowością są walki w parach, w czasie których zmieniamy postacie. Co więcej, jeśli decydujemy się na zabawę z przyjaciółmi, każdego wojownika może kontrolować inny gracz. Niestety jednak, jeśli jeden zawodnik polegnie, jego kolega również przegrywa. Walki wymagają od nas myślania oraz wykorzystania taktyki. Współpraca z drugim graczem to bardzo ważny czynnik. Na szczęście sterowanie jest proste i intuicyjne - nikt nie powinien mieć z nim problemów. Poza tym mamy klasyczne tryby, takie jak Time Attack czy Survival, a także czekające na odkrycie Theater Mode, Gallery Mode i Tekken Bowl Mode (minigra w tekkenowe kręgle). Odblokować możemy także inne bonusy, np. nowe kostiumy dla wojowników.

Każda z postaci posiada inne zakończenie, z których wszystkie stworzono przy wykorzystaniu silnika gry, który nie różni się praktycznie niczym od tego z trójki. Mimo to grafika w Tekken Tag Tournament jest bardzo ładna. Na uwagę zasługują przede wszystkim dokładne tekstury, realistycznie poruszające się postacie oraz fenomenalne efekty specjalne.






14
PSP Sony / Tekken: Dark Resurrection
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Articz dnia Listopad 11, 2024, 09:37:11 »


Tekken: Dark Resurrection na PSP to kolejna odsłona legendarnej serii bijatyk, za stworzenie której odpowiedzialna jest firma Namco. Pierwowzorem dla kieszonkowego wydania była specjalna edycja Tekken 5, dostępna tylko na automatach.

Do naszej dyspozycji oddano aż trzydziestu pięciu wojowników (powrócił między innymi znany i lubiany Armor King oraz Eddy Gordo), a z dwójką z nich spotykamy się po raz pierwszy. Dragunov to Rosjanin walczący w stylu Sambo Wrestling, a szesnastoletnia Lilu, postać łatwa do opanowania nawet dla początkujących graczy, reprezentuje tzw. street style. Możliwości starych postaci zostały lepiej wyważone, a sam system walki nie zmienił się w stosunku do poprzednich odsłon serii.

Oprócz znanych z poprzednich części trybów (m.in. time attack, practice), na specjalną uwagę zasługują dodatkowe mini-gry oraz tryb multiplayer. Również w wersji przenośnej Tekken najlepszej rozrywki dostarcza podczas walki z żywym przeciwnikiem, a na PSP opcja ta jest dostępna dzięki użyciu bezprzewodowego połączenia Wi-Fi.

W grze dostępnych jest dziewiętnaście pięknych aren – są to zarówno zamknięte pomieszczenia, jak i otwarte przestrzenie. Choć Dark Resurrection jest jedną z ładniejszych gier na PSP, pod względem oprawy graficznej nie dorównuje edycjom z PS2: brakuje wielu efektów, wygląd postaci jest znacznie uboższy, a tekstury dużo gorsze. W zamian za to pojawiło się nowe intro, prezentujące historię wszystkich postaci.







15
Pixel Shader 2.0 / Alone in the Dark
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Articz dnia Listopad 10, 2024, 20:13:36 »


Alone in the Dark: The New Nightmare na PC to kolejna odsłona słynnej serii survival-horrorów zapoczątkowanej w 1992 roku przez firmę I-Motion i wydaną przez francuski koncern Infogrames.

Fabuła
W trakcie zabawy ponownie mamy okazję wcielić się w postać detektywa Edwarda Carnby’ego, aczkolwiek tym razem znacznie różni się on z wyglądu od znanego doskonale z pierwszych trzech części bohatera. Jego oblicze przeszło poważną kurację odmładzającą, dzięki czemu lepiej pasuje do realiów, w jakich rozgrywa się akcja opowieści.


Edward wyrusza na Wyspę Cieni, na której odnaleziono ciało jego najlepszego przyjaciela - Charlesa Fiske’a. Bohater pragnie pomścić jego śmierć, a także ustalić cel prowadzonych przez zamordowanego mężczyznę badań. Co ciekawe, Carnby nie jest jedyną grywalną postacią The New Nightmare. Gracz może się też bowiem wcielić w Aline Cedrac, towarzyszącą protagoniście w wyprawie.

Mechanika
Autorzy w sprytny sposób rozdzielili te dwie postacie. Śmigłowiec, którym podróżują bohaterowie gry, ulega bowiem awarii, w wyniku której Edward i Aline lądują w różnych miejscach tajemniczej posiadłości.

Producenci gry przygotowali dwa odrębne wątki. W zależności od wybranej przez gracza postaci, rozwiązuje się inne zagadki i toczy pojedynki z różnymi typami potworów. Wątek Carnby’ego nastawiony jest w głównej mierze na rozwiązania siłowe, Aline rozwiązuje przede wszystkim różnorakie zagadki.

Wspólny element obu kampanii stanowią natomiast fragmenty badanej posiadłości. Warto również dodać, iż gracz w trakcie zabawy spotyka kilka postaci niezależnych, od których może otrzymać cenne informacje. W grze nie zabrakło również licznych bossów.









16
Pixel Shader 5.0 / Teenage Mutant Ninja Turtles: Splintered Fate
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Articz dnia Listopad 10, 2024, 20:10:39 »


Teenage Mutant Ninja Turtles: Splintered Fate to gra akcji korzystająca z rozwiązań znanych z gatunku roguelike. Jedną z cech rozgrywki jest losowość, dzięki której starcia prowadzone z udziałem tytułowych zmutowanych żółwi nabierają nieprzewidywalnego charakteru. Pozycja przygotowana została przez firmę Super Evil Megacorp we współpracy z Paramount Game Studios.

Fabuła
Czwórka Wojowniczych Żółwi Ninja rusza do boju, gdy w Nowym Jorku pojawiają się tajemnicze portale, a Klan Stopy porywa mistrza Splintera. Leonardo, Michelangelo, Donatello i Raphael postanawiają ratować swojego mentora, podczas gdy ich sojusznicy – April O'Neil i Metalhead – próbują odkryć przyczyny nietypowych zjawisk. Okazuje się, że konfrontacja ze Shredderem nie będzie jedynym problemem bohaterów.

Gameplay
W Teenage Mutant Ninja Turtles: Splintered Fate bierzemy udział w dynamicznych starciach z hordami przeciwników, w tym znanymi antagonistami popularnych żółwi (w tej roli występują m.in. Bebop, Rocksteady czy Oroku Karai).

W trakcie zmagań możemy przejąć kontrolę nad dowolnym z głównych bohaterów, przy czym każdy z nich dysponuje nie tylko odmiennym zestawem broni, ale także wachlarzem umiejętności. Wybór postaci wpływa na styl walki – miłośnicy obszarowych ataków mogą postawić na Michelangelo, a gracze preferujący obrażenia krytyczne na Raphaela. Z czasem zyskujemy też dostęp do nowych zdolności oraz rozwijamy te już nam znane.

Istotnym elementem rozgrywki jest losowość, dzięki której każde podejście do tytułu niesie inne doświadczenia. Odwiedzane przez nas lokacje przy każdym podejściu mają inny wygląd czy układ pomieszczeń. Przypadkowość dotyczy również napotykanych power-upów przeznaczonych dla protagonistów czy premii modyfikujących mocne strony bossów. Tym samym starcia zmuszają nas do ciągłego dostosowywania się do warunków panujących na arenach.



17
Pixel Shader 4.0 / Need for Speed: Shift 2
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Articz dnia Listopad 10, 2024, 20:08:30 »


Shift 2: Unleashed to kontynuacja odsłony serii Need for Speed stworzonej przez Slightly Mad Studios i stawiającej przede wszystkim na realistyczne podejście do tematu wyścigów. Sequel kontynuuje założenia poprzednika i stanowi rozwinięcie jego najlepszych patentów.

Druga odsłona Shift w dalszym ciągu chce pokazać graczom jak wygląda prowadzenie samochodu wyścigowego z perspektywy kierowcy. W odróżnieniu do wielu innych gier w tej produkcji najciekawsze wrażenia gwarantuje ściganie się z kamery umieszczonej wewnątrz kokpitu, imitującej ruchy głową zawodnika. W ten sposób doświadczamy przeciążeń, wstrząsów i różnych wizualnych efektów, które przygotowano w oparciu o relacje konsultantów (zawodowych kierowców). Praca kamery została poprawiona – teraz przykładowo głowa zawodnika wychyla się lekko podczas zakrętów.

Twórcy zachęceni ciepłym przyjęciem swojego ostatniego dzieła - Need for Speed: Shift - postanowili trzymać się sprawdzonych rozwiązań i nie zmieniać najważniejszego – fizyki prowadzenia pojazdu. Każdy z dostępnych samochodów charakteryzuje się innymi właściwościami, ale całość wciąż jest na tyle przystępna, że pozwala zasiąść do gry także mniej doświadczonym graczom. Model jazdy łączy więc prostotę wyścigów zręcznościowych z bardziej wymagającymi symulatorami.

W Need For Speed nie mogło zabraknąć najszybszych licencjonowanych samochodów i widowiskowych tras. Tym razem możemy ścigać się także nocą, co wiąże się z ciekawymi doznaniami wizualnymi (dzięki nowemu systemowi oświetlenia). Twórcy zabierają nas między innymi do oświetlonego setkami neonów Szanghaju, czy spowitych w mroku belgijskich lasów. Wyścigi zostały spięte dopracowanym trybem kariery, który gwarantuje dobrą zabawę na wiele godzin.

W Shift 2 poprawiono grafikę, więc zarówno modele pojazdów jak i widoki są lepsze. Ciekawym posunięciem jest też zaimplementowanie do gry obsługi systemu Autolog, znanego z gry Hot Pursuit. Moduł sieciowy wprowadza wiele opcji dla społeczności graczy – rankingi, zestawienia, statystyki, możliwość publikowania materiałów z własnych gier i wiele innych elementów, które urozmaicają zabawę i czuwają nad rozgrywką sieciową.







18
Pixel Shader 2.0 / Armie Exigo
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Articz dnia Listopad 10, 2024, 15:58:54 »


Armies of Exigo to strategia czasu rzeczywistego zrealizowana przez zespół developerski Black Hole Games, w którego skład wchodzą wielcy miłośnicy idei RTS-ów, w tym i kilku najlepszych graczy Starcrafta na świecie. Zgodnie z obecnymi trendami, AoE rozszerza standardowy schemat RTSa o elementy typowe dla gatunku cRPG, a ponadto obniża znaczenie i wpływ na walkę pojedynczej jednostki na rzecz ogromnych mas ścierających się wojsk. Zgodnie z tą ideą, w jednej chwili podczas bitwy na ekranie zobaczyć możemy około 200 jednostek po każdej stronie konfliktu. Ów konflikt rozgrywa się w świecie fantasy, zaś biorą w nim udział trzy diametralnie rożne nacje. Mamy tu Imperium, w skład którego wchodzą ludzie, elfy, krasnoludy i gnomy, Bestie w szeregach których spotkamy trolle, ogry, gobliny czy demony, oraz Upadłych, czyli różnorakie kreatury skrywające się w ziemskich czeluściach, na czele z mrocznymi elfami, upadłymi rycerzami. Dwie pierwsze wymienione rasy już od wieków toczą pomiędzy sobą nieustanny konflikt o dominację, gdy nagle na arenie pojawia się trzeci gracz – wymienieni jako ostatni - Upadli. Dążą oni do zdobycia potężnego artefaktu, kryształu zwanego „Heart of Void”, który da im ogromną moc. Niebezpieczeństwo z ich strony jest na tyle wielkie, że Imperium oraz Bestie muszą połączyć swe siły by przeszkodzić Upadłym i przetrwać.


Bardzo interesującym i urozmaicającym rozgrywkę elementem są dwa poziomy, na których toczy się akcja, tzn. poziom na powierzchni ziemi oraz pod nią. W związku z takim zabiegiem w AoE pojawiają się jednostki specjalne, nazwijmy to „tunelowe”, przeznaczone do podróży pomiędzy podziemiem, a powierzchnią. Imperium posiada więc górników potrafiących budować szyby, dzięki którym przemieszczamy swe siły, Bestie wykorzystują w tym celu Demony potrafiące przenosić się pomiędzy wymiarami, zaś Upadli robaki/czerwie. Walka toczy się w bardzo różnorodnych lokacjach i otoczeniach, w tym wielkich puszczach, dolinach rzek oraz w jaskiniach czy podziemnych katakumbach. Warto również zaznaczyć, iż mapy, na których mamy okazję się zmagać, są w pełni interaktywne. Możemy niszczyć mosty czy tamy wodne by odgrodzić się od przeciwnika, czy też wywołać erupcję wulkanu. Naturalnie wiąże się to ze znacznym urozmaiceniem rozgrywki, zwiększeniem możliwości manewrów taktycznych oraz podniesieniem jej stopnia skomplikowania.

Autorzy gry przygotowali dla nas kampanię jednoosobową składającą się z trzech części, a ponadto rozbudowany moduł zmagań wieloosobowych. Możliwa jest jednoczesna rozgrywka ośmiu graczy m.in. w następujących trybach: Melee, Arena, Mission i Free-for-all. Za przedstawienie wszystkiego odpowiada zaś nowoczesny trójwymiarowy engine graficzny stworzony z myślą o możliwościach najnowszych akceleratorów 3D.






19
Pixel Shader 4.0 / Test Drive Unlimited 2
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Articz dnia Listopad 10, 2024, 15:56:33 »


Test Drive Unlimited 2, podobnie jak wydany w 2006 roku pierwowzór, pozwala przede wszystkim na rywalizację w Internecie z udziałem dużej liczby użytkowników. Nie oznacza to oczywiście, iż zabrakło trybu dla pojedynczego gracza, oferującego zmagania ze sztuczną inteligencją.

Ciekawostką jest to, że tryb ten w TDU2 wzbogacony został o wątek fabularny, związany ze ściganiem się z lokalnymi mistrzami kierownicy. Nowością są także turnieje, które zastąpiły pojedyncze wyścigi, oraz specjalne licencje, których zdobywanie wymagane jest do odblokowywania dostępu do kolejnych rodzajów zawodów.

Nową areną zmagań jest Ibiza – trzecia co do wielkości wyspa hiszpańskiego archipelagu Baleary. W dalszej fazie rozgrywki otrzymujemy natomiast dostęp do znanej z TDU1 hawajskiej wyspy O'ahu. Obydwie lokacje dysponują zarówno drogami asfaltowymi, jak i wszelkiego rodzaju bezdrożami (błoto, żwir, piach). Do badania trudniej dostępnych terenów możemy teraz wykorzystywać popularne auta terenowe z napędem 4x4.

Bogaty asortyment wozów z pierwowzoru został poszerzony o nowe modele. W grze występują trzy zasadnicze klasy pojazdów - A to auta sportowe, B to pojazdy terenowe, a C to modele klasyczne. Lista dostępnych samochodów obejmuje między innymi takie maszyny jak Audi S5, Audi RS6, Audi TT-S, Dodge Charger SRT8, Dodge Viper SRT-10, Gumpert Apollo Sport, Pagani Zonda C12S, Pagani Zonda Cinque, Pagani Zonda F, Pagani Zonda Roadster, McLaren MP4-12C, Spyker C8 Aileron Coupe, Spyker C12 Zagato, Spyker Pekin to Paris (SUV), Saleen S5S Raptor, Saleen S7 Twin Turbo, Mercedes SLR 722 S McLaren Roadster, Mercedes SLR Z199, Audi Q7, Hummer H3, Mercedes ML, Range Rover czy Volkswagen Touraeg. Warto dodać, że w Test Drive Unlimited 2 zabrakło znanych z poprzedniej odsłony cyklu motocykli.

Jednym z głównym tematów TDU2 jest luksus. W miarę upływu zabawy kupujemy nie tylko nowe samochody, ale również luksusowe apartamenty i wille z własnymi garażami i podziemnymi parkingami. Zmiana wyglądu naszego awatara nie obejmuje już tylko zakupu nowych elementów ubioru, gdyż oferuje też między innymi wizytę u fryzjera czy w lokalnej klinice chirurgii plastycznej.

W Test Drive Unlimited 2 wprowadzono również sporo nowości w kontekście relacji z innymi graczami – zarówno w ramach sieciowej rywalizacji, jak i kooperacji. W nowej grze Eden Studios możemy nie tylko wyjść z samochodu i obejrzeć go z zewnątrz, ale również przyjrzeć się z bliska maszynom przyjaciół/rywali (np. tuż przed rozpoczęciem wyścigu). Nic nie stoi również na przeszkodzie, abyśmy zasiedli na miejscu pasażera w wozie kolegi i wyruszyli z nim na krótką przejażdżkę. W sytuacji, gdy znudzą nam się casualowe rozrywki możemy oddać się wyścigom oraz walce o sławę i pieniądze. W każdej chwili możemy również wpaść w wir handlu. Służy temu sieciowy sklepik i serwis aukcyjny, za pośrednictwem których sprzedajemy i kupujemy stuningowane samochody, domy itd.


Znaczącym zmianom poddany został silnik graficzny gry. Po raz pierwszy w historii serii autorzy wprowadzili cykl dobowy, pozwalający na jazdę nie tylko w dzień, ale również w nocy. Realizm wspomagają także zmienne warunki atmosferyczne w postaci deszczu, mgły czy burz. Nowością w stosunku do pierwszej części serii jest model uszkodzeń sterowanych pojazdów, obejmujący wgniecenia i zarysowania karoserii. Licznych poprawek doczekał się system fizyki świata gry, który jest teraz bardziej realistyczny. Nie zabrakło także szeregu drobnych usprawnień, jak chociażby dodania opcji płynnego zamykania się i otwierania elektrycznych dachów w kabrioletach.








20
Pixel Shader 2.0 / The Suffering
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Articz dnia Listopad 08, 2024, 14:49:04 »


The Suffering to trójwymiarowa gra akcji, łącząca najlepsze cechy brutalnego produktu pt. Manhunt i wirtualnych horrorów pokroju pozycji z serii Resident Evil i Silent Hill. Główny bohater imieniem Torque oczekuje w zakładzie penitencjarnym Abbott (wyspa Carnate) na wykonanie wyroku w postaci śmiertelnego zastrzyku. Rzeczony osobnik został skazany za rzekome zamordowanie własnej żony i dzieci, chociaż sam tego nie pamięta. Jeszcze dziwniejsze są jednakże wydarzenia, które zachodzą w trakcie pobytu w więzieniu.

Albowiem w niewyjaśnionych okolicznościach następuje inwazja mnóstwa potworów rodem z koszmarnych snów (ogółem dwanaście odmiennych typów - np. humanoidalne maszkary z klingami zamiast rąk i pełzające kreatury z powbijanymi fosforyzującymi strzykawkami). Hordy monstrów atakują wszystkich ludzi wokół, więc Torque postanawia uciec (dziewięć etapów wewnątrz i na zewnątrz budynków) po trupach sukcesywnie eliminowanych przeciwników. Oczywiście oprócz oponentów napotyka on niewielką ilość postaci o nastawieniu pokojowym, odsłaniających swoimi wypowiedziami kolejne sekrety fabuły i oferujących czasami wsparcie. Zabijanie wrogów odbywa się dzięki ponad dziesięciu rodzajom broni (pistolet, strzelba, karabin maszynowy, dynamit, zaostrzona metalowa belka, miotacz płomieni etc.), ale po osiągnięciu odpowiedniego stopnia złości może zostać wykonana transformacja bohatera w bestię (specjalizacja: walka wręcz) a la Mr. Hyde z historii o doktorze Jekyllu.

Wyjątkowo wyeksponowany motyw w The Suffering stanowi przemoc i związane z nią elementy (fontanna krwi po dekapitacji nieprzyjaciela itd.). Sugestywną atmosferę grozy buduje szczegółowo dopracowana oprawa graficzna 3D, pokazywana z perspektywy pierwszej lub trzeciej osoby oraz zawierająca sporo widowiskowych efektów w stylu dynamicznego rozmycia obrazu i naturalnej gry świateł. Równie wysoki poziom reprezentuje warstwa dźwiękowa, potęgująca przerażający klimat.





Strony: 1 [2] 3 4 ... 10
Polityka cookies
Darmowe Fora | Darmowe Forum
ha piecfrakcji world-anime shinigami watahapolnocnejciszy