Ostatnie wiadomości

Strony: 1 2 [3] 4 5 ... 10
21
Pixel Shader 2.0 / Enemy Territory: Quake Wars
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Articz dnia Listopad 08, 2024, 14:47:03 »


Quake Wars to kolejna pierwszoosobowa strzelanina z cyklu Enemy Territory, opracowana przez studio Splash Damage w ścisłej współpracy z firmą id Software. Produkt przeznaczony jest do rozgrywki wieloosobowej, chociaż umożliwia również zmagania w trybie dla jednego gracza. Rolę przeciwników przejmują wówczas boty.

Akcja Enemy Territory: Quake Wars rozgrywa się w 2065 roku, czyli przed wydarzeniami opowiedzianymi w drugiej odsłonie cyklu Quake. Stroggowie, bezlitosna armia obcych ląduje na Ziemi w celu zniszczenia rasy ludzkiej. W obronie niebieskiej planety staje elitarny oddział komandosów o nazwie Global Defense Force (GDF). Użytkownicy programu mogą wcielić się w żołnierzy zarówno jednej, jak i drugiej strony konfliktu.

Produkt oferuje kilkanaście misji, podczas których gracze wykonują określone z góry zadania, polegające m.in. na obronie ważnych ze strategicznego punktu widzenia przyczółków, czy frontalnym ataku na bazę wroga. Nie oznacza to jednak, że będą to jedyne, dostępne scenariusze. Gra jest „otwarta” na amatorskie modyfikacje, które umożliwiają użytkownikom konstrukcję własnych misji.

W Enemy Territory: Quake Wars dostępny jest bogaty arsenał środków zagłady, odmienny dla każdej ze stron konfliktu. Siły GDF dysponują konwencjonalnymi środkami eksterminacji, jak karabiny maszynowe, pistolety, granatniki, wyrzutnie rakiet, natomiast ich cybernetyczni przeciwnicy pojawiają się na Ziemi z całą gamą futurystycznych broni. W grze istnieje możliwość prowadzenia pojazdów, począwszy od Hum-Vee na ogromnych mechach kończąc. Rozgrywka nastawiona jest na pracę w grupie. Każdy żołnierz ma określone zadania, których nie dopełnienie spowoduje porażkę całej drużyny. Spora różnorodność klas (po pięć dla każdej z frakcji) powoduje, że każdy wielbiciel strzelanin znajdzie odpowiednią profesję dla siebie.


Enemy Territory: Quake Wars korzysta z dobrodziejstw silnika zastosowanego w Doom 3, wyposażonego dodatkowo w nową technologię o nazwie MegaTexture (również zaprojektowaną przez id Software). Z racji tego, że akcja programu rozgrywa się głównie pod gołym niebem, autorzy pokusili się o całą gamę efektów pogodowych.






22
Pixel Shader 2.0 / The Thing
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Articz dnia Listopad 08, 2024, 14:44:16 »


Taktyczna gra akcji na podstawie filmu Johna Carpentera „The Thing”, w której prowadzimy oddział wyspecjalizowanych komandosów do walki z niebezpieczną formą życia znalezioną na biegunie polarnym.

The Thing opiera się na doskonałym filmie Johna Carpentera pod tym samym tytułem. Przemierzamy stacje arktyczne walcząc z dziwnymi obcymi organizmami, i nigdy tak do końca nie możemy być pewni czy nasi współtowarzysze nie są jednymi z nich. Gra ta należy do popularnego gatunku survival-horror, kierując poczynaniami naszego bohatera, coraz bardziej zagłębiamy się w przerażającą rzeczywistość. Obcy w grze to nie tylko krwiożercze potwory, mogą również ukrywać się w ciele naszych współtowarzyszy. Do sprawdzenia z kim tak naprawdę mamy do czynienia służą specjalne strzykawki. Czynność ta przydaje się w grze dosyć często, gdyż co pewien czas przyłączają się do nas napotkani ludzie. Członkom drużyny możemy wydawać proste rozkazy, np. elektronikowi rozkazujemy otworzyć drzwi. The Thing nie stracił nic z niesamowitej atmosfery filmu, napotykamy podobne lokacje, potwory, a nade wszystko zawsze towarzyszy nam poczucie samotności i niepewności. Grafika stoi na wysokim poziomie, doskonale dopasowana do klimatu gry.






23
Gry na Playstation 2 / Tekken 5
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Articz dnia Listopad 03, 2024, 16:47:39 »


Kolejna odsłona jednej z najbardziej znanych serii bijatyk w historii gier wideo, której wydawcą od lat jest firma Bandai Namco Entertainment. W piątym Turnieju Żelaznej Pięści występuje szereg znanych wojowników oraz troje nowych: Asuka, Raven oraz Feng.

„Tekken 5” to kolejny przedstawiciel jednej z najbardziej znanych serii bijatyk, jakie kiedykolwiek ujrzały światło dzienne. Wbrew pozorom nie jest to piąta edycja Turnieju Żelaznej Pięści (na co mógłby wskazywać tytuł), lecz siódma, jeśli prócz trzech gier na konsolę Sony PlayStation, dwóch na PS2 („Tekken Tag Tournament” oraz „Tekken 4”) weźmiemy pod uwagę pozycję wydaną na konsolę GameBoy Advance, zatytułowaną „Tekken Advance”. „Tekken 5”, podobnie jak i wcześniejsze wersje, został wyprodukowany przez firmę Namco.

W piątym Turnieju Żelaznej Pięści, jak zwykło się nazywać zawody prezentowane w serii „Tekken”, występuje szereg znanych wojowników. Są to: Marduk, Lee, Jin, Kazuya, Lei, Paul, Law, Julia, Christie, Jack-5, Nina, Hwoarang, King, Steve, Bryan, Xiaoyu oraz Yoshimitsu. Poza nimi oddano do naszej dyspozycji trzy nowe postaci, którymi są Asuka, Raven oraz Feng. Zmian natomiast nie zauważymy w systemie walki – w dalszym ciągu jest to rewelacyjnie sprawujący się rozkład „silna-słaba ręka, silna-słaba noga”, idealnie rozplanowany po geometrycznych przyciskach. Wielkie wrażenie robią w pełni trójwymiarowe areny, które zgodnie z panującą modą posiadają kilka interaktywnych elementów, które z kolei można wykorzystać w walce (ściany, kolumny, posągi itp.).

W „Tekken 5” oprócz głównego trybu rozgrywki uświadczymy takie opcje, jak: tryb versus, trening, a także tryb przygodowy, który pojawił się już w przypadku trzeciej części „Tekkena”. Naszym zadaniem jest przedzieranie się w jednym określonym kierunku oraz „klepanie” setek nadbiegających przeciwników.





24
Gry na Playstation 2 / Tekken 4
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Articz dnia Listopad 03, 2024, 16:44:13 »


Czwarty Turniej Żelaznej Pięści organizowany przez Heihachiego po raz kolejny przyciągnął grono najlepszych wojowników z całego świata. Zwycięzca w nagrodę otrzyma władzę nad organizacją Mishima.

Tekken 4 może się podobać. Jest ładnie wykonany graficznie, wyprowadzane ciosy maja wyczuwalny power, powracają starzy, dobrze znani fighterzy (np. Kazuya), jest też nowa postać – Steve, który będąc bokserem, walczy właściwie tylko przy pomocy pięści a w repertuarze jego ruchów znajduje się też pokaźną ilość przydatnych uników. Mamy interaktywne areny – będziemy rozbijać ich elementy, czy przyciskać do ściany przeciwnika; ten jednak może specjalnych chwytem zamienić się miejscami z napastnikiem i przejść do kontrataku. Przed wydaniem gry wydawało się, że element ścian, interaktywne areny (tak naprawdę to interaktywnych jest tylko kilka, a i tak odnosi się to właściwie tylko do zniszczenia jakiejś kolumny czy elementu dekoracji) i możliwość zamiany miejsc, wprowadza nowe elementy taktyczne. Można jednak stwierdzić bez przesady, ze elementy te naprawdę nie wnoszą zbyt wiele do znanych już, tekkenowych schematów. Nadal można znaleźć bez specjalnego wysiłku ciosy, które powtarzane bez przerwy wprawia nawet średnio wyuczonego gracza w stan permanentnej wściekłości – a to nienajlepiej świadczy o systemie walki, a zdarzają się też wyraźne przekłamania w kolizji obiektów/ciosów. Sam system nie jest jednak aż tak zły – mimo, że repertuar ciosów znanych postaci nie uległ specjalnym zmianom. Wciąż jest się czego uczyć a dojście do wysokiego, dobrego poziomu zajmie graczowi spora ilość czasu. Samotny gracz jednak nie pobawi się gra tyle, co np. Virtua Fighter 4 Evolution – ilość trybów może i nie jest mała, ale są one raczej standardowe, a jeśli niestandardowym nazwać możemy „chodzony” i lekko przemodelowany „Tekken Force” to jednak nie możemy mu przykleić etykietki - „wciągający”.






25
Gry na Playstation 3 / Tony Hawk's Pro Skater 5
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Articz dnia Październik 30, 2024, 10:47:23 »


Piąta pełnoprawna odsłona jednej z najpopularniejszych serii gier sportowych poświęconych deskorolce, powracająca po dłuższej przerwie za sprawą studia Robomodo – autorów RIDE, SHRED oraz Tony Hawk’s Pro Skater HD. Gra jest powrotem do korzeni cyklu i jego pierwotnej formuły.


Tony Hawk's Pro Skater 5 na konsoli PlayStation 3 to kolejna odsłona cyklu zręcznościowych symulatorów jazdy na deskorolce. Cykl narodził się w 1999 roku na konsoli PlayStation i od tamtego czasu doczekał się (wliczając w to liczne spin-offy) aż 16 różnych pełnoprawnych części. Za stworzenie piątki odpowiada amerykańskie studio Robomodo, które na swoim koncie ma grę Tony Hawk: Ride, powszechnie uznaną za najgorszy tytuł spod szyldu Tony Hawk's, a także produkcje takie jak Tony Hawk: Shred i Tony Hawk's Pro Skater HD.

Tony Hawk Pro Skater 5 jest powrotem do korzeni serii i do jego pierwotnej formuły. Twórcy zaadaptowali bardzo zręcznościowy, ale równocześnie widowiskowy model jazdy, pozwalający budować długie komba, a także wykonywać absurdalnie wysokie skoki oraz skomplikowane triki. W niektórych miejscach wprost z deski możemy używać także pocisków lub rzucać różnymi przedmiotami w konkretne cele. Rozpoczynając zabawę tworzymy własnego skatera dzięki rozbudowanemu edytorowi, albo wcielamy się w jednego z 10 znanych zawodników. Wśród dostępnych postaci znajdziemy nazwiska znane wielbicielom deski, takie jak Tony Hawk, Nyjah Huston, Aaron Homoki, Ishod Wair, Riley Hawk, Lizzie Armanto, Chris Cole, David Gonzalez, Leticia Bufoni oraz Andrew Reynolds. Każda postać opisana jest szeregiem statystyk, które ulepszamy wraz z postępami w kampanii.

Twórcy przygotowali 8 rożnych lokacji, będących wariacją elementów i miejsc, które pojawiły się w poprzednich odsłonach serii (np. szkoła średnia, magazyn). Na mapach znajdziemy różnego rodzaju power-upy i przedmioty kolekcjonerskie. Do każdego levelu przypisane są misje, wymagające od nas zdobycia odpowiedniej ilości punktów, wykonania konkretnych trików itd. W sumie jest ich około 80. Co ważne, tytuł posiada również znany weteranom cyklu edytor skateparków, którymi możemy dzielić się ze znajomymi. Budując trasy gracze mogą użyć w nim ponad 250 elementów, takich jak rampy czy rynny.

Bawić możemy się samodzielnie lub z innymi osobami, zarówno w trybie kooperacji jak i współzawodnictwa. Multiplayer pozwala nam na jednoczesne rozgrywki dla 20 osób.

Oprawa graficzna gry została przygotowana w technice cel-shading, ale jakość modeli oraz animacji postaci nie zachwyca i odbiega od wielu współczesnych standardów. W tle przygrywa nam licencjonowane muzyka. Ścieżka dźwiękowa składa się z kilkudziesięciu utworów wykonawców reprezentujących różne style i gatunki muzyczne.





26
Pixel Shader 2.0 / Runaway 1 A Road Adventure
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Articz dnia Październik 30, 2024, 10:45:06 »


Runaway: A Road Adventure to typowy przedstawiciel gier przygodowych w starym dobrym stylu. Tytuł został opracowany przez hiszpańskie studio Pendulo, mające na swoim koncie wysoko oceniane przygodówki Igor: Objective Uikokahonia oraz Hollywood Monsters.

Głównym bohaterem gry jest Brian, absolwent wydziału fizyki. Pewnego pięknego dnia postanawia on porzucić swe rodzinne gniazdko i kontynuować dalsze studia w Berkeley. Jednak jego podróż na Zachodnie Wybrzeże szybko zostaje przerwana. Pod koła jego samochodu wpada piękna kobieta Gina, która jak się później okazuje, wplątana jest w śmiertelnie niebezpieczną aferę kryminalną. Pewni ludzie pragną zdobyć tajemniczy krucyfiks, który podarował jej ojciec przed swoją śmiercią. Od tej pory oboje skazani są na ciągłą ucieczkę przed pościgiem. Przynajmniej do czasu, kiedy zdołają wyjaśnić jaka zagadka kryje się za tajemniczym krucyfiksem i kto go tak pilnie poszukuje.

Runaway: A Road Adventure to klasyczna przygodówka point-and-click, która sposobem wykonania przypomina niezapomnianą serię Monkey Island. Podczas gry odwiedzamy łącznie blisko 100 lokacji, spotykając ponad 30 postaci niezależnych, z którymi rozmowy mogą okazać się kluczowe do rozwoju fabuły. W grze nie zabrakło rzecz jasna typowych dla gatunku zagadek logicznych, których poziom trudności wzrasta wraz z postępami rozgrywki. Runaway posiada bardzo ładną, dwuwymiarową grafikę, wykonaną w typowo komiksowym stylu oraz liczne animowane wstawki filmowe.




27
Pixel Shader 5.0 / Gothic: Remake 2024
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Articz dnia Październik 30, 2024, 10:42:13 »


Remake kultowej gry RPG z 2001 roku, opracowany na zlecenie firmy THQ Nordic przez należące do niej studio Alkimia Interactive. Nowy Gothic na tle pierwowzoru wyróżnia się przede wszystkim za sprawą całkowicie przebudowanej oprawy graficznej na silniku Unreal Engine 5.

Fabuła: Bezimienny w Górniczej Dolinie
Gothic Remake zabiera nas do fantastycznego królestwa Myrtana, którego władca – Rhobar II – utworzył na wyspie Khorinis kolonię karną. Wysłani tam skazańcy muszą ciężko pracować przy wydobyciu rudy w tak zwanej Górniczej Dolinie.

By uniemożliwić więźniom ucieczkę, magowie stworzyli barierę przenikalną jedynie z zewnątrz. Zaklęcie wymknęło się jednak spod kontroli, przez co ostatecznie kopuła otoczyła cały obszar Górniczej Doliny, więżąc zarówno skazańców i pilnujących ich strażników, jak i samych magów... oraz czające się w krainie zło.

Gracze wcielają się w bezimiennego więźnia, który dopiero co trafił do kolonii. Wkrótce protagonista okazuje się stworzony do znacznie większych czynów niż praca w kopalni…

Gameplay
W grze Gothic akcję ukazano z perspektywy trzeciej osoby (TPP). Autorzy oddają nam do dyspozycji niezbyt rozległy otwarty świat, w którym znajdziemy m.in. obozy założone przez kopaczy rudy, kopalnie, wioskę orków oraz liczne ruiny. Opowiedziana historia jest w pewnym stopniu nieliniowa – gracz może zdecydować, do której frakcji się przyłączy (Starego Obozu, Nowego Obozu lub Obozu na bagnie), co ma wpływ na przebieg fabuły. Oprócz zadań popychających opowieść do przodu na realizację czekają rozmaite misje poboczne.

Świat gry nie jest bezpiecznym miejscem, a oprócz wrogo nastawionych do nas skazańców zagrożenie stanowią potwory. Choć początkowo mierzymy się głównie z przedstawicielami tutejszej fauny (jak wilki, pełzacze lub ścierwojady), z czasem stawiamy czoła coraz silniejszym oponentom (pokroju szkieletów, orków i demonów). Starcia są dynamiczne, a w ich trakcie możemy zrobić użytek zarówno z broni białej (miecze jedno- i dwuręczne, topory, młoty) oraz dystansowej (kusze, łuki), jak i z magii ofensywnej oraz defensywnej.

W miarę postępów zdobywamy punkty doświadczenia i, awansując na kolejne poziomy, stopniowo zwiększamy swój potencjał bojowy z pomocą nauczycieli rozsianych po świecie gry. Oprócz zdolności związanych z walką, bezimienny protagonista dysponuje innymi umiejętnościami – może na przykład nauczyć się przekradać za plecami nieprzyjaciół, wytwarzać przydatne wyposażenie, a także otwierać zamki.

Silnik
Na tle pierwowzoru Gothic Remake wyróżnia się za sprawą kompletnie odświeżonej oprawy graficznej, co jest zasługą wykorzystania technologii Unreal Engine 5.





28
Pixel Shader 2.0 / El Matador
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Articz dnia Październik 25, 2024, 16:17:27 »


El Matador to wyjątkowo dynamiczna gra akcji, w której główną postać obserwujemy z perspektywy trzeciej osoby (TPP). Tytuł ten łączy w sobie elementy takich gier jak Max Payne, czy Dead to Rights. Mamy tu bowiem do czynienia z typową strzelanką, wyposażoną na dodatek w tryb spowolnienia czasu (tzw. bullet-time). Pozwala to między innymi na wykonywanie efektownych rzutów i tym samym sprawną likwidację napotykanych przeciwników. Za produkcję omawianej strzelanki odpowiedzialne jest studio Plastic Reality Technologies, które w przeszłości przygotowało między innymi grę Korea: Zapomniany Konflikt. El Matador powstał wyłącznie z myślą o pojedynczym graczu. Tytuł ten nie posiada więc żadnych trybów sieciowych.

W trakcie zabawy wcielamy się w postać agenta Victora Corbeta. Aktualnie został on oddelegowany do współpracy z kolumbijskim departamentem do zwalczania przestępczości narkotykowej. Naszym zadaniem jest likwidacja członków oraz kilku przywódców kartelu narkotykowego La Valedora. Właściwa zabawa została podzielona na prolog oraz sześć rozbudowanych rozdziałów. Każdy z nich składa się z maksymalnie trzech misji.

Rozgrywka koncentruje się w głównej mierze na likwidacji kolejnych bandytów. Gracz musi się też od czasu do czasu zmierzyć z mniej lub bardziej wymagającymi bossami. Przeważnie są to przywódcy zwalczanego kartelu, choć czeka nas też pojedynek ze śmigłowcem. Zabawa przebiega w bardzo liniowy sposób, gdyż do celu prowadzi zazwyczaj wyłącznie jedna ścieżka. Na uwagę zasługują natomiast pomocnicy, dzięki którym możemy sprawniej zabezpieczać mijane po drodze pomieszczenia. Innym policjantom nie można niestety wydawać żadnych poleceń.

Do dyspozycji gracza oddano rozbudowany arsenał broni. Możemy korzystać z pistoletów (także dwóch naraz), rewolwerów, karabinów maszynowych i snajperskich, granatników, a nawet wyrzutni rakiet. Nie zabrakło także granatów i materiałów wybuchowych. Gracz musi również zbierać pozostawiane przez wrogów i poukrywane na mapach apteczki oraz kamizelki kuloodporne. Inteligencja komputerowych przeciwników stoi na stosunkowo wysokim poziomie. Bandyci potrafią organizować zasadzki, czy też wykonywać efektowne uniki. Oprawa wizualna gry prezentuje wysoki poziom wykonania. W szczególności widać to na przykładzie realistycznie przedstawionych cieni. Nie zabrakło także pełnego modelu fizycznego. Prowadzonym przez gracza walkom towarzyszą liczne i zarazem bardzo efektowne eksplozje.






29
Pixel Shader 2.0 / SpellForce 2: Czas Mrocznych Wojen
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Articz dnia Październik 25, 2024, 16:14:47 »


Spellforce II: Shadow Wars to druga część udanego połączenia gatunków cRPG i strategii w konwencji fantasy, Spellforce: The Order of Dawn. Podobnie jak to miało miejsce w poprzedniku, wykonujemy tu różnego rodzaju zadania, rozwijając przy okazji swojego bohatera, jak również prowadzimy do boju armie przeróżnych monstrów i stworzeń. Postać gracza może być wspierana maksymalnie przez pięciu herosów. Przyzywa się ich na specjalnych monumentach pojawiających się w dalszej części gry, gdy zdobędziemy już nieco doświadczenia oraz ujawnimy odpowiednią część fabuły

Konflikt, który przyniosły ze sobą magiczne Cienie, spowodował rozbicie wśród Mrocznych Elfów i na pięć lat pogrążył ich ojczyznę w wojnie domowej. Te zamieszki nie są już tylko wewnętrzną sprawą - ich macki sięgają daleko poza granice kraju. W Eo powstała nowa potęga, zagrożenie, którego cień powoli zaczyna ogarniać cały świat i wystawia na próbę odwieczne sojusze. Craig Un'Shallach, generał Mrocznych Elfów oraz członek kasty Dracon, dowodząc swoim klanem, osamotniony walczy z przerażającymi Cieniami, ale szczęście zaczyna go powoli opuszczać. Gdy klęska wydaje się tylko kwestią czasu, jego córka Nightsong, ucieka i usiłuje ostrzec ludzi przed zbliżającym się niebezpieczeństwem - paktem pomiędzy Mrocznymi Elfami i armią Cieni, dowodzoną przez szaloną alchemiczkę, Sorvinę. Nightsong dociera do twierdzy Shaikanów, legendarnych smoczych wojowników, obawiających się zarówno sił Światła jak i Mroku, gdzie zyskuje niespodziewaną pomoc w osobie odważnego młodzieńca, który decyduje się dołączyć do niej i uratować rodzinę oraz ojczyznę. Jednak aby powstrzymać zagładę potrzebna będzie potężna armia - uśpione sojusze sił Światła muszą zostać odbudowane, a to nie będzie prostym zadaniem dla dwóch istot uważanych za wrogów Dobra.

W większości misji gracz dowodzi siłami jednej z trzech frakcji: Alliance of Light, Hordes of Chaos, Brotherhood of Darkness, a jego zadaniem jest tworzenie baz, zbieranie surowców oraz rekrutacja wojowników oraz bohaterów - magów, nekromantów, uzdrowicieli czy łuczników. Spellforce II: Shadow Wars oferuje ponad 100 umiejętności postaci, szczegółowo przedstawiony, fantastyczny świat, 36 rodzajów wojska (po 12 na każdą stronę konfliktu - piechota, kawaleria, jednostki latające). Pod naszą komendą mogą znaleźć się przedstawiciele 9 ras, m.in. ludzi, elfów, krasnoludów czy orków, a każda z armii posiada oprócz regularnego wojska jednostki ze specjalnymi zdolnościami (kamuflaż, berserk). Spellforce II: Shadow Wars to także możliwość wykorzystania naszych Avatarów w wieloosobowych walkach Player vs Player, Player vs. AI/Monsters czy co-op.






30
Gry na Playstation 3 / Virtua Fighter 5
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Articz dnia Październik 23, 2024, 17:07:51 »


Virtua Fighter 5 jest kolejną odsłoną cyklu wirtualnych gier walki, zapoczątkowanego w 1993 roku przez dalekowschodnią korporację Sega. Zgodnie z tradycją niniejsza pozycja pojawiła się najpierw w wersji, przeznaczonej dla zręcznościowych automatów wrzutowych, aby następnie trafić na domową platformę elektroniczno-rozrywkową. Wybór początkowo padł na stacjonarną konsolę PlayStation 3 – jej poprzedniczka otrzymała dwie części serii VF, czyli Virtua Fighter 4 i Virtua Fighter 4: Evolution. Nieco później zapowiedziano jednak też edycję dla Xboxa 360.

Tym razem developerzy zaimplementowali siedemnaście postaci bohaterów, którymi możemy pokierować w pojedynkach o tytuł najlepszego wojownika. Wśród dostępnych awanturników widzimy zarówno dobrze znanych zawodników (m.in. Akira Yuki, Lau Chan, Jeffry McWild, Kage-Maru i Lion Rafale), jak i zupełnie nowy duet. Ten ostatni obejmuje pochodzącą z Chin niewiastę imieniem Eileen (mistrzyni tzw. małpiego kung fu) oraz El Blaze'a – specjalistę od meksykańskiego wrestlingu (Lucha Libre). Warto zaznaczyć, iż istnieje możliwość ubierania postaci w przeróżne stroje i wyposażania ich w rozmaite akcesoria dodatkowe. Rzecz jasna za wszystkie gadżety płaci się wirtualnymi pieniędzmi, zarabianymi poprzez zwyciężanie w kolejnych walkach.

Zabawę skonstruowano natomiast w taki sposób, aby taką samą przyjemność czerpali z niej nowicjusze i starzy wyjadacze. Doświadczonych graczy zapewne cieszy wprowadzenie przez autorów nigdzie nie prezentowanych wcześniej ciosów, pozwalających na zaatakowanie oponentów z boku. Ponadto Virtua Fighter 5 wyróżnia się szczegółowo dopracowaną trójwymiarową oprawą graficzną, której piękno dostrzegają przede wszystkim posiadacze wyświetlaczy klasy HD, gdyż dzieło koncernu Sega obsługuje tryb ekranowy 720p.





Strony: 1 2 [3] 4 5 ... 10
Polityka cookies
Darmowe Fora | Darmowe Forum
watahashiraberu turetia shinigami watahapolnocnejciszy endercraft