Ostatnie wiadomości

Strony: 1 ... 3 4 [5] 6 7 ... 10
41
Pixel Shader 5.0 / Grand Theft Auto: San Andreas – The Definitive Edition 2023
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Articz dnia Wrzesień 29, 2024, 15:03:36 »


Zagraj w kultowego klasyka, który teraz został odświeżony dla nowej generacji konsol i zawiera szeroki wachlarz ulepszeń, w tym nowe otoczenie oraz efekty świetlne, tekstury w wysokiej rozdzielczości, zwiększony dystans renderowania obiektów, sterowanie i celowanie w stylu Grand Theft Auto V, a także wiele więcej.

Pięć lat temu Carl „CJ” Johnson uciekł przed szalonym Los Santos w stanie San Andreas, które było rozdarte przez porachunki gangów, narkotyki i korupcję. Nastały lata 90, a CJ musi wrócić na stare śmieci. Jego matka została zamordowana, rodzina się rozpada, a przyjaciele z dzieciństwa kroczą ku przepaści. Gdy Carl wraca do domu, paru skorumpowanych gliniarzy wrabia go w zabójstwo. W kolejnej części tej nowatorskiej serii bohater musi odbyć podróż przez stan San Andreas, aby uratować rodzinę i opanować chaos na ulicach./b]






42
Pixel Shader 2.0 / Command & Conquer 3: Tiberium Wars
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Articz dnia Wrzesień 28, 2024, 13:29:23 »


Jest rok 2047. Ziemia przetrwała dwie wielkie wojny XXI wieku, ale ugięła się ekspansji Tiberium – pochodzącej z kosmosu substancji, od kilkudziesięciu lat systematycznie rozprzestrzeniającej się po całej planecie. Siły GDI (Global Defensive Initiative), które dwukrotnie powstrzymały terrorystyczną organizację Brotherhood of Nod, po raz kolejny zostały wyzwane na pojedynek. Zagrożenie jest realne, gdyż Kane – szalony i równie bezwzględny przywódca Bractwa – ma zamiar wykorzystać Tiberium do podbicia świata.

Command & Conquer 3: Tiberium Wars to gra wojenna, która powraca do korzeni – dosłownie i w przenośni. Zmagania dotyczą wojny o Tiberium pomiędzy terrorystami z Bractwa Nod a militarną organizacją GDI – zupełnie jak w pamiętnym pierwowzorze z 1995 roku. Jak na klasyczną strategię czasu rzeczywistego przystało, mamy tu do czynienia z szybkim zarządzeniem jednostek na polu bitwy, rozbudową zaplecza i wydobyciem surowca, wspomnianej już wyżej zielonej rośliny. Do walki powróciła większość jednostek, które znamy z pierwszej odsłony cyklu oraz jej kontynuacji Command & Conquer: Tiberian Sun. Istnieje więc możliwość wyprodukowania olbrzymich czołgów Mamutów, samolotów Orka oraz skorzystania z usług różnego rodzaju piechoty.

Command & Conquer 3: Tiberium Wars wykorzystuje w pełni trójwymiarowy silnik Sage, który został już wykorzystany przy okazji poprzedniej odsłony cyklu Command & Conquer: Generals. Autorzy wprowadzili do niego szereg usprawnień, zwłaszcza tych dotyczących oprawy wizualnej. Oprócz standardowych kampanii dla jednego gracza, program oferuje ponadto kilka trybów rozgrywki w sieci: Deathmatch, Team Deathmatch oraz World Domination.




43
Pixel Shader 2.0 / Command & Conquer: Red Alert 3
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Articz dnia Wrzesień 28, 2024, 13:26:30 »


Command & Conquer: Red Alert 3, to kolejna, trzecia już odsłona doskonałej serii strategii czasu rzeczywistego, przez wielu fanów tego gatunku uważanej za jego czołowego reprezentanta. Premiera poprzedniej części gry miała miejsce ponad 7 lat temu, nic więc dziwnego, iż „trójka” oprócz wielu nowości, również pod względem oprawy wizualnej dotrzymuje kroku najnowszym produkcjom na rynku.

Fabuła Red Alert 3 koncentruje się wokół alternatywnej wersji historii – zdesperowani przywódcy Związku Radzieckiego postanawiają przenieść się w przeszłość aby zmienić bieg wydarzeń i przywrócić świetność Mateczce Rosji. Niestety, nie wszystko idzie zgodnie z planem – została stworzona nowa oś czasu, w której technologia wyewoluowała w zupełnie inną stronę niż w naszej rzeczywistości. Co więcej, na wschodzie powstało nowe supermocarstwo – Imperium Wschodzącego Słońca, które obok Sowietów i Aliantów stanowi jedną ze stron potężnego konfliktu zbrojnego – kolejnej wojny światowej.

koro mamy 3 strony konfliktu, mamy również tyle samo kampanii do rozegrania, a każda z nich zamyka się w 9 misjach. Co ciekawe, kampanie można ukończyć samotnie, bądź też zaprosić do współpracy kolegę i rozegrać walki w trybie kooperacji. Jeśli zdecydujemy się na grę w pojedynkę, nasze działania wesprą algorytmy sztucznej inteligencji sterujące dowódcami o różnych osobowościach. Poszczególne armie różnią się jednostkami bojowymi, a te czasami prezentują się dość oryginalnie, żeby nie powiedzieć dziwacznie – o ile bowiem delfiny wykorzystywane były już podczas znanych nam wojen, o tyle uzbrojone niedźwiedzie nie trafiają sie zbyt często. Ale to przecież historia alternatywna – nie dziwi więc wykorzystanie technologii Tesli w sztuce wojennej, transformujące się czołgi czy pływające wyspy – twierdze. Dodatkowo każda jednostka posiada zdolności specjalne – przykładowo zamrożenie wrogich oddziałów czy „rzucenie” niewidzialności na sojuszników może być bardzo przydatne podczas walk. Bitwy toczą się na lądzie, w powietrzu i na wodzie, nie można więc narzekać na jednostajność terenów oddanych do naszej dyspozycji.

Jak widać autorzy gry postawili w swojej produkcji sporo pytań z gatunku „co by było, gdyby...?”. Co by było, gdyby wszelkie najdziwniejsze projekty naukowe i eksperymenty przeprowadzane na przestrzeni ostatnich 70 lat dałyby oczekiwane rezultaty? Gdyby udało się podróżować w czasie czy teleportować się? Właśnie na wszelkie tego rodzaju pytania odpowiedzieć możemy sami, dowolnie kształtując kierunek rozwoju konfliktu w Command & Conquer: Red Alert 3.





44
Pixel Shader 5.0 / CarX Drift Racing Online
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Articz dnia Wrzesień 23, 2024, 13:08:30 »


CarX Drift Racing to wydana m.in. na platformie PC gra wyścigowa, w której kluczowym elementem zabawy jest umiejętność tytułowego driftingu. Gra została opracowana przez rosyjskie studio CarX.

Jak w większości typowych gier samochodowych, rozgrywka w CarX Drift Racing sprowadza się do pokonywania kolejnych tras, osadzonych w trzech zróżnicowanych sceneriach. Zasadnicza różnica polega jednak na tym, że w grze nie liczy się tylko i wyłącznie miejsce na mecie. Równie ważne są punkty (przeliczane na wirtualną walutę gry), które uzyskujemy za wykonywanie efektownych driftów na kolejnych wirażach. Pozwalają one na odblokowanie nowych samochodów, wśród których znalazły się zarówno maszyny typowo sportowe, jak i modele turystyczne, klasyczne, a nawet półciężarówka. Samochody nie są co prawda licencjonowane, ale wiernie odzwierciedlają rzeczywiste odpowiedniki. Dodatkowo każdy z nich możemy poddać prostemu tuningowi wizualnemu, zmieniając kolor karoserii oraz felgi.

Autorzy gry położyli szczególny nacisk na realizm zachowania samochodu, co przełożyło się na całkiem dobre wrażenia z jazdy oraz driftowania. Dodatkowo w grze możemy modyfikować przyczepność maszyn, wybierając jeden z czterech dostępnych schematów ustawień, takich jak Stock, Turbo, Racing oraz Drift. Dla mniej doświadczonych kierowców przewidziano możliwość włączenia kilku ułatwień, takich jak wspomaganie sterowania czy hamowania.

CarX Drift Racing na PC odznacza się dobrej jakości oprawą graficzną generowaną przez autorski silnik CarX Engine. Gra w wersji na PC poza trybem jednoosobowym oferuje także multiplayer do ośmiu osób. Twórcy zadbali także o wsparcie dla kierownic oraz padów.





45
Pixel Shader 4.0 / Burnout Paradise Remastered
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Articz dnia Wrzesień 23, 2024, 13:06:37 »




Burnout Paradise Remastered zabiera nas w podróż do fikcyjnego miasta Paradise City oraz (dzięki obecności jednego z wyżej wymienionych dodatków) na wyspę Big Surf. W trakcie zabawy bierzemy udział w dynamicznych wyścigach i szalonych wyzwaniach, w których zwycięstwo można osiągnąć zarówno przekraczając linię mety na pierwszej pozycji, jak i eliminując rywali (mowa o tak zwanych Takedownach) czy choćby siejąc popłoch pośród uczestników ruchu drogowego. Wizytówką gry jest zaawansowany system zniszczeń, którym ulegają auta biorące udział w widowiskowych kraksach; jego walory można dostrzec w aktywowanym w dowolnym momencie trybie Showtime, w którym staramy się osiągnąć jak najwyższy poziom destrukcji.

Autorzy oddają do naszej dyspozycji sto pięćdziesiąt pojazdów – pomimo że mowa o nielicencjonowanych samochodach i motocyklach, bez trudu można rozpoznać ich rzeczywiste odpowiedniki. Model jazdy ma zręcznościowy charakter – w trakcie zmagań rozwijamy niewyobrażalne prędkości, przy których wykonujemy niemożliwe na pierwszy rzut oka manewry, jak niekończące się drifty czy dalekie skoki

Filarem Burnout Paradise Remastered jest rozbudowany tryb kariery dla pojedynczego gracza. Nic jednak nie stoi na przeszkodzie, by spróbować swoich sił w starciach z innymi osobami za pośrednictwem internetu lub w ramach lokalnego trybu multiplayer.







46
Pixel Shader 2.0 / Falcon 4.0: Allied Force
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Articz dnia Wrzesień 23, 2024, 12:05:21 »


Falcon 4.0: Allied Force to realistyczny symulator samolotu F-16 Falcon, który należy traktować w kategorii reedycji gry Falcon 4.0 opublikowanej w grudniu 1998 roku. Przeróbką programu pod dzisiejsze standardy zajęła się firma Graphsim Entertainment, a całość została wydana dzięki koncernowi Atari.

Jeśli chodzi o zasadniczą rozgrywkę, w Falcon 4.0: Allied Force znajdziemy trzy, różniące się pomiędzy sobą wersje myśliwców F-16, bogaty wybór misji w Korei i na Bałkanach (autorzy przygotowali osiemnaście kampanii dla tego ostatniego scenariusza), najpopularniejsze środki zagłady, które można „podpiąć” pod naszą maszynę, a także różne smaczki towarzyszące zabawie, np. realistyczne komunikaty kierowane do kabiny pilota drogą radiową.

W Falcon 4.0: Allied Force zobaczymy nie tylko nowy silnik graficzny, pozwalający np. na uzyskanie wysokich rozdzielczości, ale także poprawioną inteligencję komputerowego przeciwnika, wykazującego lepsze opanowanie wrogich maszyn podczas lotu. Gracze, którym nie wystarcza strzelanie do przygotowanego przez programistów firmy Graphsim Entertainment celu, mogą również zmierzyć się z rywalem z krwi i kości, a to wszystko dzięki usprawnionemu trybowi multiplayer, z nowatorskim i łatwym w użyciu interfejsem.






47
Pixel Shader 5.0 / Bus Simulator 21
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Articz dnia Wrzesień 23, 2024, 12:03:09 »


Bus Simulator 21 to kolejna część serii symulatorów, które pozwalają graczom kierować autobusami miejskimi. Produkcja oferuje szereg zmian względem poprzedniej odsłony (m.in. nowe pojazdy oraz drugą mapę). Za stworzenie tego tytułu odpowiada studio StillAlive, które opracował także Bus Simulator 18. Wydawcą jest firma astragon Entertainment.


Mechanika
W Bus Simulator 21 głównym zadaniem gracza jest kierowanie autobusami miejskimi z poszanowaniem obowiązujących przepisów ruchu drogowego, a także dbając o punktualność rozkładu jazdy. Musimy też pamiętać o pasażerach (wchodzić z nimi w interakcje, sprzedawać bilety) oraz radzić sobie z różnego rodzaju problemami. Produkcja oferuje nowe pojazdy, a także dwie rozległe mapy. Pierwsza jest poprawioną wersją wzorowanego na europejskich metropoliach miasta Seaside Valley (mowa o rozszerzonej wersji znanej z dodatku). Druga – miasto Angel Shores – stanowi nowość i czerpie inspirację z San Francisco.


Rola kierowcy to jednak nie wszystko – dodatkowo gracz zajmuje się także zarządzaniem przedsiębiorstwem. Również w tym względzie dokonano poprawek w mechanice rozgrywki – możemy np. kształtować rozbudowane rozkłady jazdy oraz trasy dla naszej floty autobusów (powinniśmy przy tym uwzględniać liczbę pasażerów). Co ważne, użytkownicy, którzy nie chcą się zajmować tego typu rzeczami i preferują jeżdżenie, mogą zdać się na asystenta AI, który przejmie od nich część obowiązków.

Deweloperzy usprawnili też systemy odpowiedzialne za poruszanie się przechodniów po mieście oraz pogodę. Produkcja oferuje również system szybkiej podróży, możliwość przyspieszania czasu oraz opcję natychmiastowego przejęcia dowolnego autobusu kierowanego przez sztuczną inteligencję – możemy siąść za kierownicą w każdej chwili.

W Bus Simulator 21 możemy grać samotnie albo z innymi. Podstawę rozgrywki stanowi tryb kariery. Przykładnie wykonując swoje obowiązki, stopniowo budujemy w swoją pozycję i reputację, a nasze wyniki sprawią, że pasażerowie chętniej z nami jeżdżą, dzięki czemu zarabiamy większe pieniądze i możemy kupić lepsze autobusy. Do dyspozycji graczy oddano także tryb sandboksowy, w którym skupiamy się wyłącznie na prowadzeniu.

Gra posiada także sieciowy, kooperacyjny tryb wieloosobowy, w którym kilku graczy wspólnie buduje jedno przedsiębiorstwo transportowe.






48
Pixel Shader 5.0 / Republic of Pirates
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Articz dnia Wrzesień 20, 2024, 16:05:14 »


Polski RTS, który przenosi nas na Karaiby z czasów złotej ery piractwa. W Republic of Pirates toczenie morskich bitew (w czasie rzeczywistym) jest równie ważne co rozbudowa pirackiej osady oraz dbanie o stosunki dyplomatyczne.

Fabuła
Republic of Pirates przenosi nas na Karaiby z czasów złotego wieku piractwa. Tytułowa republika stanowiła niegdyś potężną siłę, stworzoną przez piratów w oparciu o wspólne ideały, ambicje i kodeks honorowy. Niemniej, wartości, na których ją zbudowano, z czasem ustąpiły miejsca chciwości i zazdrości, co doprowadziło do rozlewu krwi, a w konsekwencji – do jej upadku. W trakcie rozgrywki wcielamy się w rolę młodego pirata, który pragnie odzyskać dziedzictwo swojego ojca oraz wymierzyć sprawiedliwość zdrajcom.


Mechanika
W Republic of Pirates akcję oglądamy z lotu ptaka. W trakcie rozgrywki naszym nadrzędnym zadaniem jest dbanie o rozwój swojej siedziby. Choć zabawę rozpoczynamy z niewielką placówką, z czasem może ona zmienić się w prosperującą osadę, stopniowo podnosząc swoją pozycję na mapie Karaibów. By jednak tak się stało, musimy gromadzić zasoby i wznosić rozmaite konstrukcje (na czele z budynkami produkcyjnymi), umiejętnie działać na czarnym rynku, handlując wytworzonymi dobrami, a także zapewnić swoim obywatelom dostęp do rozmaitych towarów luksusowych. Dzięki temu z czasem nasza osada awansuje na kolejne poziomy, a my zyskujemy możliwość tworzenia coraz bardziej złożonych łańcuchów produkcyjnych.

Na tym nie koniec, gdyż podczas rozgrywki musimy także dbać o stosunki z innymi grupami piratów oraz mocarstwami roszczącymi sobie prawa do tego terytorium. Z uwagi na skomplikowaną sytuację na arenie międzynarodowej, dyplomacja nie jest łatwa, toteż nie chcąc zrazić do siebie potężniejszych od nas, często musimy się napocić. Niemniej, prędzej czy później i tak dojdzie do rozlewu krwi, toteż ważną rolę odgrywa tu również nasza flota, którą dowodzą rekrutowani przez nas kapitanowie. Produkcja oddaje nam do dyspozycji szeroki wachlarz statków konstruowanych w naszych stoczniach – od stosunkowo niewielkich brygantyn, aż po potężne okręty wojenne. Służą nam one zarówno do obrony przed wrogami, jak i doorganizowania najazdów. Bitwy na morzu toczą się w czasie rzeczywistym, a w ich trakcie kluczem do sukcesu jest nie tylko właściwe wykorzystanie siły ognia naszych okrętów, lecz również zastosowanie odpowiedniej taktyki.

Tryby gry
Republic of Pirates oferuje kampanię fabularną, w której podejmujemy się rozmaitych misji, a także tryb gry swobodnej, gdzie możemy bawić się bez konieczności oglądania się na żadne ograniczenia oraz narzucone nam cele.









49
Pixel Shader 5.0 / V Rising
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Articz dnia Wrzesień 20, 2024, 16:01:41 »


Fabuła
V Rising zabiera nas w podróż do fantastycznego, gotyckiego świata. W trakcie zabawy wcielamy się w wampira, którego trwający setki lat sen dobiegł końca. Teraz protagonista próbuje odzyskać nadwątlone siły i zbudować prawdziwe imperium, przed którym drżeć będą zarówno ludzie zamieszkujący tę mroczną krainę oraz potwory, od których roi się w dzikich ostępach, jak i inni krwiopijcy.

Mechanika
W V Rising akcję obserwujemy z lotu ptaka. Produkcja oddaje nam do dyspozycji rozległy otwarty świat. Znajdziemy w nim posępne knieje, mniejsze i większe osady oraz przepastne podziemia. Jako że wcielamy się w wampira, na swobodną eksplorację możemy sobie pozwolić jedynie pod osłoną nocy; za dnia natomiast jesteśmy skazani na ukrywanie się przed światłem słonecznym i przemykanie w cieniu.

W trakcie zabawy polujemy na ludzi będących źródłem życiodajnej krwi, plądrujemy wioski, zabijamy bandytów, a także stawiamy czoła wrogim żołnierzom. Poza tym walczymy z różnorodnymi stworami oraz stajemy w szranki z innymi krwiopijcami. Starcia są dynamiczne, a w ich trakcie musimy wykazać się zręcznością i refleksem (w porę wyprowadzając ataki i wykonując uniki). Adwersarzy eliminujemy przy pomocy broni białej i dystansowej bądź korzystając z różnorodnych zdolności bojowych oraz zaklęć.

W miarę postępów rozwijamy swoją postać, nabywając coraz potężniejsze umiejętności oraz zbierając coraz lepszy ekwipunek; nowe wyposażenie wytwarzamy samodzielnie bądź zdobywamy na inne sposoby (na przykład odbierając je pokonanym nieprzyjaciołom). Po drodze w nasze ręce trafiają również surowce do rozbudowy naszej fortecy. Zamczysko służy nam jako baza wypadowa, miejsce, w którym możemy przechowywać swoje łupy, a także punkt zborny dla naszych wojsk. Musimy więc zadbać o to, by nie tylko należycie się prezentowało, lecz również było jak najbardziej praktyczne.

Żołnierzy rekrutujemy spośród ludzi, których zdecydujemy się przemienić w wampiry. Armia jest nam potrzebna zarówno do najeżdżania twierdz należących do innych graczy, jak i do obrony własnej warowni. Z drugiej strony nic nie stoi na przeszkodzie, by zawierać sojusze z pozostałymi uczestnikami zabawy i wraz z nimi stawiać czoła wszelkim niebezpieczeństwom.






50
Pixel Shader 2.0 / Freedom Force
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Articz dnia Wrzesień 20, 2024, 15:59:03 »



Taktyczna gra akcji z elementami cRPG stworzona przez ludzi odpowiedzialnych za powstanie słynnego System Shock 2. Akcja toczy się w Stanach Zjednoczonych, w roku 1962, czasach największego nasilenia Zimnej Wojny, ciągłego wyścigu zbrojeń, zwiększania ilości rakiet z głowicami nuklearnymi oraz pierwszych ludzkich wypraw kosmicznych. Nasza cywilizacja zaczyna zadawać sobie pytanie - czy jesteśmy sami we wszechświecie?

Okazuje się, że nie. Na nieszczęście na naszej drodze staje okrutny i zły Lord Dominiom. Dąży on do zdobycia całkowitej władzy nad światem, a tym razem jego celem jest unicestwienie Ziemi. Chce to osiągnąć dzięki wykorzystaniu tajemniczej Energii X. Każdy, kto się z nią zetknie nabiera potężnych, nadprzyrodzonych mocy, typu: super siła, rentgenowski wzrok, itp. Docelowo energia ta miała zostać użyta na notorycznych kryminalistach i przestępcach, by zdestabilizować nasz świat i uczynić go niezdolnym do obrony, jednak dzięki obcym rebeliantom działającym na szkodę Lorda Dominiona, energia ta została użyta również do stworzenia oddziału super bohaterów walczących w obronie Ziemi. Rzecz jasna teraz ich los spoczywa w rękach graczy.

Możemy, więc stworzyć, wyszkolić i poprowadzić do walki zespół czternastu oryginalnych postaci prosto ze świata komiksów. Freedom Force składa się z ponad 23 taktycznych misji. Za każdym razem, gdy rozpoczyna się rozgrywka, gracz decyduje, których bohaterów posłać do walki i kto znajdzie się w drużynie wolności. W momencie, gdy bohaterowie dotrą na miejsce, gra przełącza się w tryb walki taktycznej, który pozwala graczowi na kierowanie postaciami, zależnie od sytuacji i zastosowanej strategii. Pomiędzy misjami gracz porusza się w trybie zarządzania, w którym bohaterowie udają się na treningi i przygotowują do kolejnych misji. W tym trybie można też zdobywać nowych rekrutów do drużyny i przydzielać im specjalne zdolności.

W pełni zaimplementowany system zdolności w stylu gier cRPG premiuje najlepszych bohaterów, umożliwiając graczowi żonglerkę statystykami, ulepszanie zdolności bohaterów i poprawianie ich atrybutów. Każdy bohater posiada unikalne zdolności, które w trakcie rozgrywki będą się rozwijać i ewoluować.
Tryb wieloosobowy stworzony został z myślą o rozszerzeniach, które pozwolą graczom na stworzenie własnych bohaterów. Do czterech graczy w sieci lokalnej lub Internecie ma szansę walczyć ramię w ramię przeciwko złym mocom albo przeciwnie – przeciwko sobie. Stworzeni bohaterowie mogą być również zaimportowani do rozgrywki pojedynczej.
Całe miasto Nowy Jork zostało w pełni odtworzone wraz z takimi miejscami jak Central Park, Empire State Builing czy Statua Wolności.
Pierwsza gra na PC, wprowadzająca komiksowych bohaterów do świata role-playing.
Ponad 25 unikalnych bohaterów i antybohaterów, z których każdy posiada własny głos, charakter i atrybuty.
Dynamiczny, trójwymiarowy engine walki i w pełni interaktywna sceneria.








Strony: 1 ... 3 4 [5] 6 7 ... 10
Polityka cookies
Darmowe Fora | Darmowe Forum
ha watahashiraberu piecfrakcji zadania-domowe watahapolnocnejciszy