Ostatnie wiadomości

Strony: 1 ... 5 6 [7] 8 9 10
61
Pixel Shader 2.0 / Knights of Honor
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Articz dnia Sierpień 28, 2024, 16:11:31 »


Knights of Honor to rozbudowana strategia czasu rzeczywistego, przygotowana przez zespół developerski Black Sea Studios z akcją rozgrywającą się w czasach średniowiecza. W grze wcielamy się w postać króla, którego zadaniem jest stworzenie potężnego imperium i podbicie wrogo nastawionych narodów. Przy tworzeniu tego tytułu autorzy największą uwagę przywiązali do trzech aspektów: wojny, dyplomacji i ekonomii.

Podczas działań wojennych u naszego boku stają dzielni i lojalni rycerze, których umiejętne wykorzystanie w boju stanowi klucz do osiągnięcia końcowego sukcesu (ich doświadczenie oraz umiejętności rosną z każdą stoczoną potyczką). Rozgrywka skupia się na szturmowaniu wrogich fortec, toczeniu kolejnych bitew w otwartym polu, przygotowywaniu solidnej obrony przed ewentualną napaścią oraz rozwoju zaplecza państwa (żywność dla poddanych, uzbrojenie dla rycerzy, itd.). Także zawieranie przemyślanych sojuszy czy wydawanie córek za przywódców krajów sojuszniczych odgrywa spore znaczenie w średniowiecznej rzeczywistości programu.

Powyżej 70 różnych krain do podbicia oraz ponad 40 struktur do wybudowania.
25 umiejętności podległych rycerzy (np. dowodzenie czy walka wręcz).
Ponad 25 różnych jednostek bojowych i maszyn oblężniczych do wykorzystania (angielscy łucznicy, tarany, długie drabiny, itd.).
Podział Średniowiecza na trzy okresy, od których rozpoczynamy rozgrywkę.
Tryb multiplayer (sieć lokalna lub Internet).




62
Pixel Shader 5.0 / Pinball FX3
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Articz dnia Sierpień 28, 2024, 16:09:28 »


Pinball FX3 to trzecia odsłona cyklu Pinball FX, goszczącego na konsolach i komputerach od 2007 roku. Tytuł został stworzony przez pracowników Zen Studios – specjalistów w gatunku flipperów, którzy od lat rozwijają tę serię oraz poboczną ZEN Pinb


Mechanika
Zasady zabawy w Pinball FX3 są typowe dla gatunku flipperów. Gracze poruszają ruchomymi łapkami znajdującymi się na dole stołu, po którym toczy się metalowa kula. Celem jest jak najdłuższe odbijanie jej w ten sposób, by trafiała w rozmaite elementy planszy, a jednocześnie by nie stoczyła się do otworu umieszczonego pomiędzy łapkami. Kulka, odbijając się od rozmaitych elementów i przelatując przez specjalne otwory, „bramki” i inne atrakcje, nabija licznik punktów. Musimy, rzecz jasna, zdobyć ich jak najwięcej, nim wyczerpią nam się dostępne kulki.

Tradycyjnie przygotowano szereg tematycznych stołów, korzystających z rozmaitych marek znanych z filmów, komiksów, książek itd. Miłośnicy poprzedniej odsłony bardziej jednak ucieszą się na wieść, że produkcja pozwala na darmowy import większości automatów z Pinball FX2 / Zen Pinball 2.

Tryby gry
Choć już w poprzedniej odsłonie występował tryb multiplayer, to w Pinball FX3 na platformę PC, XONE itd. deweloperzy położyli nacisk na aspekty społecznościowe. Oprócz rozgrywania zwykłych pojedynków na punkty, gracze biorą też udział w stworzonych przez siebie turniejach, rywalizują o jak najlepsze miejsce w lidze oraz walczą w światowych rankingach.

Nie zapomniano jednak o miłośnikach grania w pojedynkę oraz osobach, które nie miały wcześniej styczności z pinballem. Produkcja oferuje bowiem kilka trybów, pozwalających nie tylko dokładnie poznać zasady rządzące zabawą, ale także podnieść swoje umiejętności przed rozpoczęciem rywalizacji w multiplayerze.



63
Pixel Shader 5.0 / Wild West Dynasty
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Articz dnia Sierpień 25, 2024, 19:18:02 »



Wild West Dynasty jest produkcją z pogranicza symulacji życia, RPG-ów i gier survivalowych, należącą do serii zapoczątkowanej w 2019 roku przez grę Farmer's Dynasty. Projekt został opracowany przez zespół Moon Punch Studio, a jego wydaniem zajęła się firma Toplitz Productions.


Fabuła
Jak sugeruje tytuł, Wild West Dynasty zabiera nas w podróż na Dziki Zachód. XIX-wieczna Ameryka nie jest bezpiecznym miejscem, o czym przekonał się bohater, w którego się wcielamy. Po tym, jak cudem udało mu się ujść cało ze spotkania z rabusiami, postanawia on zbudować własną farmę i założyć rodzinę. Gromadząc majątek i stopniowo rozbudowując swoją siedzibę, krok po kroku przyciąga do siebie kolejnych osadników, co z czasem pozwala mu stanąć na czele coraz lepiej prosperującej osady, a w konsekwencji – zostać burmistrzem tętniącego życiem miasta.

Mechanika
Wild West Dynasty oddaje nam do dyspozycji rozległy otwarty świat. Oglądając akcję z perspektywy trzeciej osoby (TPP), zajmujemy się wszystkim, co jest związane z życiem na Dzikim Zachodzie. Podczas zabawy realizujemy różnorodne zadania, a także prowadzimy rozmowy z postaciami neutralnymi i podejmujemy decyzje, które rzutują na dalszy przebieg opowieści. Ponadto przemierzając przepastną krainę (pieszo lub konno), szukamy skarbów i tajemnic, a także stawiamy czoła licznym niebezpieczeństwom – od dzikich zwierząt, po rabusiów.

Na tym nie koniec, gdyż na naszych barkach spoczywa również zadanie pozyskiwania zasobów, które nie tylko pozwalają nam przetrwać w nieprzyjaznym środowisku (mięso z upolowanych bądź wyhodowanych zwierząt można zarówno zjeść, jak i sprzedać), lecz także umożliwiają budowę, a następnie rozbudowę swojej siedziby. By nasza farma przekształciła się w prosperujące miasteczko, musimy nie tylko zadbać o to, by ściągnąć jak największą liczbę pionierów, lecz również zapewnić im niezbędną infrastrukturę, na czele z saloonami i sklepami. Z czasem możemy też zacząć handlować z innymi osadami, tworząc sieć szlaków handlowych i organizując karawany (dbając przy tym o ich ochronę, by nie padały ofiarą bandytów czyhających na pustkowiach).





64
Pixel Shader 2.0 / Worms 4: Totalna Rozwałka
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Articz dnia Sierpień 23, 2024, 15:44:01 »


Mayhem to kolejna odsłona popularnej serii Worms, w której wirtualne boje toczą uzbrojone po zęby i bardzo gadatliwe robaki. Tym razem zrezygnowano z elementu strategicznego, jaki był obecny w Worms Forts: Under Siege, poświęconym budowie twierdz oraz ich obronie, na rzecz powrotu do esencji rozgrywki znanej z jeszcze wcześniejszych części gry, czyli praktycznie niczym nieskrępowanej wymiany ogniowej.

Do rywalizacji standardowo staje kilka drużyn, złożonych z ustalonej liczby robaków. Walkę wygrywa ta z ekip, która zdoła się szybciej pozbyć wszystkich przeciwników. W Worms 4: Mayhem wprowadzono kampanie dla pojedynczego gracza (25 etapów), jakiej przejście jest uzależnione od wykonywania różnych zadań (niszczenie danego obiektu, walka z bossem, demolka otoczenia, itp.). Dostępny arsenał uległ standardowemu powiększeniu. Wśród nowego, dość nietypowego uzbrojenia wypada wymienić: Iron Donkey, Tail Nail, Bovine Blitz, Poison Arrow, czy Sentry Gun. Co więcej, gracze dostali opcję tworzenia własnej broni z gotowych elementów (Weapon Factory), tak by jeszcze szybciej można było dosięgnąć nimi wroga - wybuchające toalety i eksplodujące kurczaki to tylko wybrane przykłady. Do tego dochodzi również możliwość definiowania wyglądu robaków (od wyglądu włosów, rąk, twarzy, aż do podarowania mu różnych gadżetów w stylu czapeczki czy okularów przeciwsłonecznych). Można też ustalić okrzyki, jakie robak będzie wydawał podczas rozgrywki.

Największym plusem omawianego tytułu jest oczywiście tryb multiplayer, pozwalający na rywalizację kilku graczom przy jednej konsoli (split-screen dla maksymalnie czterech osób lub gra „na zmianę”). Wieloosobowe pojedynki mogą toczyć się na mapach znanych z singleplayera lub dwudziestu zupełnie nowych poziomach - trafiamy na Dziki Zachód, do ery prehistorycznej, arabskiej, czy średniowiecznej Anglii.

Jeżeli chodzi o oprawę graficzną, to całość oparta jest na usprawnionym, trójwymiarowym silniku graficznym znanym z poprzednich odsłon, tj. Worms 3D i Worms Forts: Under Siege. Poprawiono działanie kamery, przygotowano mnóstwo nowych animacji (robaki na przykład machają parasolką czy skaczą na skakance), zadbano też o jeszcze większe zróżnicowanie środowisk, w jakich toczy się rywalizacja (mnóstwo obiektów, wszystko ulega zniszczeniu).





65
Pixel Shader 2.0 / Sega Rally
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Articz dnia Sierpień 23, 2024, 15:41:29 »


Sega Rally to gra nowej generacji, należąca do popularnego rajdowego cyklu, zapoczątkowanego w 1995 roku na automatach coin-op i obecnego potem na szeregu innych platform (m.in. Saturn, Game Boy Advance i PlayStation 2).

Zgodnie z duchem serii, developerzy zaserwowali nam emocjonującą rywalizację rajdowych kierowców, skonstruowaną w taki sposób, aby zagwarantować znakomitą zabawę zarówno mniej wprawnym graczom, jak i osobom doświadczonym. Możemy przejąć kontrolę nad całkiem sporą ilością samochodów, podzielonych na trzy klasy: napęd na jedną oś lub cztery koła oraz auta klasyczne. Katalog dostępnych maszyn obejmuje takie modele jak: Mitsubishi Lancer Evolution IX, Subaru Impreza WRX STI, Peugeot 206 WRC, Citroen Xsara WRC, Skoda Fabia WRC etc. Oczywiście każdy wóz odwzorowano z pietyzmem w kwestii wizualnej i mechanicznej.

Rajdowe zmagania toczą się w sześciu rozmaitych zakątkach globu ziemskiego, a poszczególne trasy różnią się przede wszystkim nawierzchnią. Przykładowo gdy trafiamy na obszary błotniste, możemy spodziewać się drogi grząskiej i naszpikowanej koleinami. Kręcące się koła samochodów powodują przy okazji deformację takiej plastycznej nawierzchni i towarzyszący temu efekt wyrzucania w powietrze lepkich fragmentów podłoża.

Rywalizacja z zaawansowaną Sztuczną Inteligencją to nie lada wyzwanie, nawet dla najlepszych wirtualnych rajdowców. Jednakże nie daje to tyle frajdy, co stawanie w szranki z żywymi przeciwnikami. Rozbudowany tryb multiplayer zapewnia więc mnóstwo wyśmienitej rozrywki dla osób, którym znudziła się już opcja single player.





66
Pixel Shader 5.0 / Minecraft: Dungeons
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Articz dnia Sierpień 23, 2024, 15:38:56 »


Minecraft: Dungeons to przygodowa gra akcji będąca spin-offem bestsellerowego Minecrafta. Tytuł został opracowany przez studio Mojang. Podobnie jak ma to miejsce w przypadku Minecrafta, oprawa graficzna gry Minecraft: Dungeons została oparta na wokselach.

Fabuła
Minecraft: Dungeons przenosi nas do klasycznego świata fantasy. Kiedy na celowniku złoczyńcy znanego jako Arcyzłosadnik i jego armii potworów znalazła się wioska głównych bohaterów opowiedzianej tu historii, tym ostatnim nie pozostało nic innego, jak spróbować pokrzyżować plany swojemu arcywrogowi i rozpocząć pełną niebezpieczeństw przeprawę.

Gameplay
Zabawę w grze Minecraft: Dungeons rozpoczynamy od wyboru jednej z kilkunastu postaci. Jako że bohaterowie nie różnią się między sobą statystykami ani umiejętnościami, do indywidualnych preferencji możemy dostosować jedynie ich wygląd.

Podczas rozgrywki akcję obserwujemy z lotu ptaka, a zajmujemy się przemierzaniem pełnych niebezpieczeństw i generowanych proceduralnie lokacji (pokroju lochów, bagien i kanionów), unikaniem wszechobecnych pułapek oraz walką z przeciwnikami. System walki ma zręcznościowy charakter, a na naszej drodze stają nie tylko hordy szeregowych adwersarzy, lecz także potężni bossowie.

Choć brakuje tu tradycyjnego systemu ulepszania atrybutów postaci, naszych podopiecznych rozwijamy, zdobywając coraz lepsze wyposażenie. Nowe przedmioty możemy znaleźć bądź nabyć u jednego z handlarzy, którzy chętnie się nimi dzielą… w zamian za drogocenne Szmaragdy pełniące tu rolę waluty. Oprócz elementów pancerza i broni (zarówno dystansowej, jak i służącej do walki w zwarciu) do naszego ekwipunku trafiają rozmaite ulepszenia zwiększające możliwości przedmiotów oraz potężne artefakty zapewniające nam dodatkowe moce.






67
Pixel Shader 5.0 / Desperados III
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Articz dnia Sierpień 23, 2024, 15:35:06 »


Desperados III to kolejna odsłona popularnego cyklu taktycznych strategii zainspirowanych serią Commandos. Tym razem gry nie opracowało znane z poprzednich części studio Spellbound. Zastąpił je niemiecki zespół Mimimi Productions. Ekipy tej nie wybrano jednak przez przypadek, gdyż wcześniej wyprodukowała ona opartą na podobnym pomyśle i ciepło przyjętą grę Shadow Tactics: Blades of the Shogun.

Fabuła
Fabularnie gra jest prequelem serii, choć sami autorzy nie unikają też słowa reboot. Głównym bohaterem Desperados III jest John Cooper, czyli rewolwerowiec znany z poprzednich odsłon cyklu. Obejmuje on dowództwo nad bandą wyjętych spod prawa specjalistów, z pomocą których podejmuje się realizacji najniebezpieczniejszych misji zlecanych na Dzikim Zachodzie.


Mechanika
Desperados III pozostaje wierne podstawowym zasadom rządzącym poprzednimi odsłonami, w tym zwłaszcza częścią pierwszą. Otrzymujemy zatem taktyczną strategię czasu rzeczywistego, w której dowodzimy pięcioosobowym oddziałem specjalistów wykonujących zadania na mapach o stosunkowo niewielkich rozmiarach. Wrogowie prawie zawsze mają dużą przewagę liczebną, więc odnoszenie sukcesów wymaga podejścia skradankowego i sporej dozy sprytu. Gdy pozostajemy niezauważeni, przeciwnicy patrolują mapy, a unikanie wykrycia ułatwione jest przez interfejs, który ukazuje zasięg wzroku strażników.

Każdy członek oddziału ma inną specjalizację oraz unikalny ekwipunek i umiejętności. Dostępni bohaterowie to Cooper (rewolwerowiec mogący jednocześnie strzelać z dwóch broni), McCoy (pełni funkcję lekarza oraz snajpera w drużynie), Hector (jest on myśliwym obdarzonym dużą siłą i mogącym zastawiać pułapki na wrogów), Kate (potrafi zakładać przebrania i odwracać uwagę przeciwników) oraz Isabelle (jest ona kapłanką voodoo i jedną z jej mocy jest kontrola umysłu).

Gracz musi nauczyć się właściwego wykorzystywania talentów każdego z podwładnych i zadbania o to, aby ze sobą dobrze współpracowali. W wykonywaniu skoordynowanych akcji osób z drużyny pomaga wbudowany tryb Showdown Mode. Umożliwia on zatrzymanie czasu i zaplanowanie czynności do wykonania przez poszczególne postacie - możemy np. nakazać im przemieszczenie się w jakieś miejsce, użycie jakiejś umiejętności czy zaatakowanie konkretnego przeciwnika. Po przygotowaniu akcji dla jednego lub kilku członków drużyny możemy je uruchomić pojedynczym wciśnięciem klawisza w najbardziej dogodnym momencie.

Desperados III oferuje bardzo dużą swobodę taktyczną. Możemy przechodzić misje zarówno po cichu, nie zabijając nikogo, jak i urządzając efektowne strzelaniny, wykorzystując gadżety oraz umiejętności do zrównoważenia przewagi liczebnej wrogów. Do tego każdy problem i przeszkodę da się pokonać na wiele alternatywnych sposobów, więc misje można przechodzić po kilka razy, wypróbowując różne podejścia i poziomy trudności. Czas spędzony z grą mogą wydłużyć liczne wbudowane wyzwania - dotyczą one np. ukończenia misji bez chowania się w krzakach czy w wyznaczonym przedziale czasowym.






68
Pixel Shader 4.0 / James Bond 007: Blood Stone
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Articz dnia Sierpień 22, 2024, 10:47:20 »


James Bond 007: Blood Stone jest kolejną propozycją dla fanów jednego z najbardziej znanych agentów w historii światowego kina - Jamesa Bonda. Grę stworzyło studio Bizarre Creations znane przede wszystkim z produkcji bardzo dobrych wyścigów (Blur, seria Project Gotham Racing).

Opowiadana historia w żaden sposób nie nawiązuje do któregoś filmu z Bondem w roli głównej. W wyniku międzynarodowej konspiracji jedna z najbardziej tajnych broni biologiczno-chemicznych Wielkiej Brytanii wpadła w ręce organizacji mającej na celu zrobić z niej odpowiedni użytek, zagrażając tym samym bezpieczeństwu kraju. Najlepszy agent Jej Królewskiej Mości ma za zadanie powstrzymać przestępców, a żeby to uczynić, trafia między innymi do takich miejsc jak Ateny, Istambuł, Syberia, Monako czy Bangkok. Scenariusz napisał sam Bruce Feirstein, autor trzech filmów o Bondzie (Golden Eye, Jutro nie umiera nigdy i Świat to za mało).

Akcję gry obserwujemy zza pleców głównego bohatera i tak naprawdę łączy ona w sobie wiele elementów różnych gatunków. Oprócz strzelanin z systemem chowania się za osłonami mamy tu też walki wręcz, widowiskowe sceny pościgów oraz możliwość korzystania ze specjalnego telefonu, który posiada wiele interesujących funkcji (m.in. śledzenie ruchów przeciwników, lokalizowanie pobliskich broni oraz wskazywanie drogi gdybyśmy się zgubili). Nie zabrakło również sporego arsenału składającego się z 16 typów broni, takich jak pistolet z tłumikiem, nieśmiertelny AK74, strzelby, a nawet paralizator.

Postacie w grze mówią głosami aktorów znanych z wersji filmowych. W Bonda wciela się więc Daniel Craig (który użyczył również swojego wizerunku), a rola M (szefowej agenta) przypadła Judi Dench. Dziewczyną naszego bohatera (Nico) tym razem została Joss Stone - angielska piosenkarka, która zaśpiewała utwór przewodni „I'll Take it All” napisany przez Dave'a Stewarta z zespołu Eurythmics.






69
Pixel Shader 2.0 / Jak rozpętałem II wojnę światową
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Articz dnia Czerwiec 12, 2024, 13:39:26 »


Jak rozpętałem II wojnę światową: Nieznane przygody Franka Dolasa (lub też World Wide War 43) to gra z gatunku cRPG, przygotowana przez studio Alien Artefact, znane nam do tej pory ze znakomitej Another War. Jak widać z powyższego wstępu, panowie z Alien Artefact postanowili pozostać w klimatach II wojny światowej, a bohaterem swojej opowieści uczynić Franka Dolasa, który jak to zazwyczaj bywa, znalazł się przypadkiem w nieodpowiednim miejscu i czasie. Pewnego dnia w roku 1943, w poniedziałek (dzień znienawidzony przez bohatera) Franek uczciwie szmuglował ziemniaki do Norwegii, aż jego przemytniczą karierę ukróciła niemiecka torpeda. Cudem udało mu się wyjść z tego z życiem. Znalazł się na pokładzie U-Boota, który, jak się wkrótce dowiedział, płynął w tajnej misji do Afryki. W tym momencie pieczę nad przebiegiem dalszych losów bohatera przejmuje gracz. Zagubiony pomiędzy stronami konfliktu Franek, obawiając się zarówno Gestapo jak i Aliantów, przemierzy wraz z wiernym wielbłądem Leonem setki kilometrów po pustynnych pustkowiach Północnej Afryki, będzie się błąkać w gęstwinach dżungli pokrywającej centralną część tego kontynentu, a ostatecznie zawędruje do Europy, w Alpy (łącznie akcja toczy się w 150 lokacjach).

Ponad 40 rodzajów przeciwników.
Ponad 50 autentycznych, ówczesnych broni. Kilka kategorii broni, w tym: pistolety, strzelby, karabiny maszynowe, ciężkie karabiny maszynowe, broń przeciwpancerna, moździerze, miotacze ognia, granaty, broń do walki wręcz oraz kusze i łuki.
50 postaci pobocznych, z którymi można rozmawiać i wymieniać się przedmiotami.
Ponad 60 różnego rodzaju przedmiotów, począwszy od części garderoby (hełmy, czapki, spodnie, buty, rękawice) aż po lornetkę, radio, kamizelkę kuloodporną, gogle, maskę gazową, latarkę czy napoje np. zwiększające czasowo parametry postaci.
Zdobywanie doświadczenia i rozwijanie własnej postaci w trakcie gry. Trzy główne klasy postaci bohatera, siedem podklas oraz 50 różnych umiejętności i specjalnych cech do rozwinięcia.
Niezwykle humorystyczne spojrzenie na zmagania Franka z przeciwnościami losu. Niesamowita atmosfera i specyficzne podejście do tematu (np. żółta łódź podwodna).
Oprawa graficzna w wysokiej rozdzielczości, nastrojowa muzyka.
Zaawansowane A.I. sterujące przeciwnikami oraz członkami naszej drużyny.
Komfortowy i poprawiony (względem Another War) system sterownia i wydawania poleceń. Funkcja aktywnej pauzy trybie walki.ftp://





70
Pixel Shader 5.0 / Thief Simulator 2
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Articz dnia Czerwiec 12, 2024, 13:37:11 »


Thief Simulator 2 to kontynuacja udanej polskiej produkcji z 2018 roku, w której wcielamy się w profesjonalnego złodzieja. Gra oferuje możliwość dokonywania skoków w sporych rozmiarów otwartym świecie. Tytuł został opracowany przez studio MrCiastku. Wydawcą jest firma Ultimate Games.

Mechanika
W Thief Simulator 2 akcję obserwujemy z perspektywy pierwszej osoby (tzw. widok FPP). Podstawą rozgrywki jest eksplorowanie kilku dużych, zróżnicowanych lokacji i okradanie przeróżnych napotkanych w nim miejsc. Mowa tu zarówno o niezbyt dobrze zabezpieczonych domach czy sklepach, jak i miejscach stanowiących prawdziwe wyzwanie (np. bankach).

Do każdego skoku trzeba się odpowiednio przygotować, a w czasie zadania wykazać zimną krwią, zręcznością i rozsądkiem. Wykorzystujemy też przeróżne wyposażenie – od łomu po zaawansowane technologicznie narzędzia. Często musimy też rozwiązywać proste wyzwania logiczne i skradać się, by unikać strażników.

Dodatkowo produkcja umożliwia też kradzież samochodów – od zwyczajnych SUV-ów i sedanów, aż po drogie sportowe auta.


Wachlarz dostępnych możliwości powiększa się z czasem – w miarę, jak sprzedajemy ukradzione przedmioty u paserów i stajemy się coraz bogatsi. Stopniowo rozwijamy też umiejętności naszego bohatera, który z każdym kolejnym skokiem uczy się nowych zdolności i trików.

Tryby gry
W Thief Simulator 2 możemy grać wyłącznie samotnie. Podstawą zabawy jest tryb dla pojedynczego gracza.





Strony: 1 ... 5 6 [7] 8 9 10
Polityka cookies
Darmowe Fora | Darmowe Forum
zadania-domowe shinigami piecfrakcji world-anime turetia