Ostatnie wiadomości

Strony: 1 ... 6 7 [8] 9 10
71
Pixel Shader 5.0 / Vendir: Plague of Lies
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Articz dnia Czerwiec 07, 2024, 13:40:14 »


Vendir: Plague of Lies jest klasyczną grą RPG inspirowaną tuzami gatunku. Produkcja została opracowana przez szwedzki zespół Early Morning Studio ze Sztokholmu, mający w swoim portfolio między innymi pokrewną gatunkowo grę Vampire’s Fall: Origins.


abuła
Akcja gry Vendir: Plague of Lies toczy się w tytułowej krainie fantasy. Rządy twardej ręki sprawuje w niej król Elrik, który nie toleruje sprzeciwu ani krytyki. Nie wszystko jednak stracone dla mieszkańców żyjących w ciągłym strachu przed okrutnym władcą, bowiem przepowiednia głosi powstanie bohaterów, którzy położą kres ich nieszczęściu.

Pewnego dnia odważne rodzeństwo postanawia wyruszyć w pełną niebezpieczeństw podróż, by spróbować stawić czoła Elrikowi. Od nas zależy, czy za ich sprawą wypełni się przeznaczenie, a mieszkańcy Vendiru w końcu będą mogli odetchnąć z ulgą.

Mechanika
W Vendir: Plague of Lies akcję oglądamy w widoku izometrycznym. Przygoda, którą rozpoczynamy od wykreowania postaci, wiedzie nas przez różnorodne, choć jednakowo posępne lokacje – od plenerów, przez miasta i osady, skończywszy na lochach.

Przemierzając je, poznajemy ich mieszkańców i prowadzimy z nimi rozmowy (podczas których często przychodzi nam podejmować decyzje rzutujące na dalszy przebieg opowieści), a także realizujemy różnorodne zadania popychające fabułę do przodu oraz misje poboczne.

Po drodze mogą do nas dołączać towarzysze, których zróżnicowano pod kątem reprezentowanych klas i posiadanych przez nich umiejętności. Dostępne w grze profesje to między innymi wojownik, złodziej, mag oraz nekromanta, natomiast nowe zdolności odblokowujemy wraz z rozwojem poszczególnych bohaterów. Dodatkowo potencjał bojowy postaci możemy zwiększyć za sprawą coraz lepszego wyposażenia.

Ponadto w trakcie zabawy regularnie przychodzi nam sięgać po broń. Starcia toczą się w trybie turowym, a w ich trakcie kluczem do sukcesu jest właściwe rozmieszczenie bohaterów oraz umiejętne żonglowanie ich zdolnościami. Warto przy tym pamiętać, że umiejętności można ze sobą łączyć, co zachęca do eksperymentowania z synergiami.

Ostatnia modyfikacja 2 czerwca 2024







72
Pixel Shader 4.0 / Disney Tangled: The Video Game
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Articz dnia Maj 23, 2024, 22:26:04 »


Zaplątani to produkcja przygotowana z myślą o młodszych sympatykach gier komputerowych, która bazuje na animowanym filmie Disney’a pod tym samym tytułem (Tangled w oryginale). W trakcie zabawy gracz przenosi się do przepełnionej magią i zamieszkiwanej przez smoki baśniowej krainy, uczestnicząc w wielu ciekawych przygodach.

Fabuła gry w dużym stopniu pokrywa się z wydarzeniami przedstawionymi w filmie. W centrum wydarzeń znajduje się mianowicie młoda księżniczka Roszpunka, która od wielu lat więziona jest w wieży przez okrutną czarownicę Gothel. Księżniczce na ratunek przybywa dzielny królewicz Flynn, planując pozbyć się na dobre wiedźmy.

W trakcie właściwej rozgrywki na przemian steruje się Roszpunką oraz Flynnem, co ma kluczowy wpływ na przebieg zabawy. Kierując postacią księżniczki można mianowicie wykorzystywać jej magiczne włosy do przedostawania się w pozornie niedostępne miejsca, przesuwać przedmioty z otoczenia czy przyśpieszać rozkwitanie odnajdywanych kwiatów. Wcielając się z kolei w postać księcia bierze się udział w niebezpiecznych skalnych wspinaczkach, odnajduje cenne skarby czy przystępuje do zdradliwych pojedynków na miecze. Kolejne poziomy można przemierzać w pojedynkę lub zaprosić innych graczy do zabawy, wspólnymi siłami neutralizując niebezpieczeństwa i rozwiązując zagadki.

Zmagania toczą się w kolorowym i szczegółowo zaprojektowanym środowisku, zamieszkiwanym nie tylko przez potwory, ale również przez przyjaźnie nastawione zwierzęta, które mogą pomóc głównym bohaterom w dotarciu do szczęśliwego finału przygody.



73
Pixel Shader 5.0 / Songs of Conquest
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Articz dnia Maj 23, 2024, 22:24:06 »


Songs of Conquest to turowa strategia fantasy pełnymi garściami czerpiąca z kultowego Heroes of Might and Magic III. Jest to debiutancki projekt szwedzkiego studia Lavapotion, a w pracach pomagał zespół Coffee Stain.


Fabuła
Tytuł przedstawia historię konfliktu toczącego się na ziemiach krainy fantasy. Na fabułę składa się kilka przeplatających się wątków. Frakcja bagiennych istot Rana walczy z ciemiężycielami i dąży do uzyskania niepodległości; natomiast ludzkie państwo Arleon próbuje sobie poradzić z plagą nieumarłych, którzy są prowadzeni przez zmarłą cesarzową. Aby poznać pełnię opowieści należy przejść wszystkie kampanie

Mechanika
Songs of Conquest jest strategiczną grą turową. Gracz wciela się we władcę, którego zadaniem jest przejęcie kontroli nad krainą fantasy. W tym celu musimy rozwijać swoje królestwo, dbać o gospodarkę, werbować armie i korzystać z bogatego wyboru zaklęć.

Najważniejszym elementem gry są bitwy. Nasze armie mają określoną liczbę żołnierzy, którą mogą pomieścić. Jest ona zależna od umiejętności generała, nazywanego Powiernikiem, oraz od technologii, które opracujemy. Możemy również ulepszać oddziały, pod warunkiem, że posiadamy odpowiednie budynki. Wzmocnione w ten sposób jednostki najczęściej nabywaką specjalnych umiejętności, które mogą być przydatne podczas starć.


Przed potyczką gracz ma okazję rozmieścić wojsko na mapie. Oddziały najlepiej ustawiać na podwyższonych terenach, gdyż te zapewniają im bonusy. Bitwa toczy się turowo. O kolejności ruchów wojsk decyduje inicjatywa. Jeżeli nie macie ochoty prowadzić starcia osobiście, to możecie oddać je w ręce komputera.

Jak już było wspomniane, wojskami zarządza Powiernik. To postać posiadająca magiczne moce, które mogą wesprzeć żołnierzy podczas bitwy. Do rzucania czarów niezbędna jest esencja. Jest jej kilka rodzajów. Pozyskuje się ją z żołnierzy oraz specjalnych budynków, które można przejąć na mapie kampanii.

Magia nie jest jednak jedynym sposobem na wsparcie wojska. Powiernik dodaje sił żołnierzom również pasywnie. Robi to za pomocą przedmiotów oraz własnych umiejętności, które wzrastają wraz z kolejnymi poziomami. Zabawę wzbogacają bowiem elementy RPG, wymagające kierowania bohaterami eksplorującymi świat, wypełniającymi zadania i zdobywającymi skarby.



74
Pixel Shader 5.0 / Occupy Mars: The Game
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Articz dnia Maj 23, 2024, 22:21:38 »


Occupy Mars: The Game jest grą survivalową, opracowaną przez studio Pyramid Games, której wydanie wzięła na swoje barki firma PlayWay. Produkcja pojawiła się na platformie PC, a pozwala graczom wcielić się w astronautę, którego zadaniem jest zbudowanie sprawnie funkcjonującej kolonii na tytułowej Czerwonej Planecie.

Mechanika
W Occupy Mars: The Game akcję obserwujemy z perspektywy pierwszej osoby (FPP). Produkcja przenosi nas do rozległego, otwartego świata, po którym poruszamy się na piechotę lub za sterami jednego z kilku pojazdów podatnych na modyfikacje. Oprócz futurystycznego łazika twórcy oddają w nasze ręce między innymi quada – dzięki swoim niewielkim rozmiarom i zwrotności owa maszyna może się dostać w trudno dostępne miejsca.


Gra stawia przed nami szereg różnorodnych wyzwań, z których pierwszym jest znalezienie odpowiedniego miejsca pod wzniesienie miasta – kluczem do sukcesu jest położenie fundamentów pod bazę w lokacji mającej dostęp do podziemnych zasobów wody; warto też zwrócić uwagę na wahania temperatur. Kolejnym krokiem jest pozyskiwanie surowców umożliwiających rozbudowę infrastruktury – w miarę postępów konstruujemy nie tylko ogniwa fotowoltaiczne zapewniające energię elektryczną, lecz także platformy wiertnicze, szklarnie (pozwalające na uprawę roślin), zbiorniki na tlen czy choćby generatory paliwa. Co ciekawe, sama budowa poszczególnych modułów nie wystarczy – gracz musi zadbać również o ich wzajemne połączenia przy pomocy rur lub kabli.

Na Marsie panują wyjątkowo trudne warunki, o czym można się przekonać na przykład w czasie gwałtownych burz piaskowych. Dlatego też z czasem elektronika napędzająca naszą bazę zaczyna się psuć, w najgorszym wypadku pozbawiając nas dostępu do tlenu, wody czy jedzenia; wówczas nie pozostaje nam nic innego, jak wziąć sprawy we własne ręce i podjąć się naprawy uszkodzonych urządzeń przy pomocy zróżnicowanych narzędzi pokroju lutownicy czy spawarki.




75
Pixel Shader 5.0 / Big Rumble Boxing: Creed Champions
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Articz dnia Maj 23, 2024, 22:19:07 »


Bix Rumble Boxing: Creed Champions jest bijatyką, która pozwala graczom sprawdzić się w roli światowej sławy bokserów. Produkcja została opracowana przez studio Survios, mające w swoim portfolio projekt Creed: Rise to Glory. Tytuł oparto na licencji filmu Creed: Narodziny legendy i serii Rocky.

Mechanika
W Big Rumble Boxing: Creed Champions otrzymujemy do dyspozycji dwadzieścia postaci, wśród których znajdziemy zarówno doskonale znanych zawodników, jak Rocky Balboa, Apollo i Adonis Creed czy Ivan oraz Viktor Drago, jak i zupełnie nowych bokserów. Każdy z nich posiada własną historię oraz styl walki.

Filarem gry są bokserskie pojedynki, które toczymy na trzynastu ringach. Pomimo że sterowanie jest intuicyjne i łatwe do opanowania, każdy bokser dysponuje odmiennymi ciosami i ich kombinacjami oraz wykonuje inny nokaut. Sprawia to, że każdą postacią gra się nieco inaczej.

W przerwach od kolejnych pojedynków możemy spędzić czas na odtwarzaniu klasycznych treningów z filmowych pierwowzorów. Na ich potrzeby przygotowano specjalne minigry.



76
Pixel Shader 5.0 / Hunting Simulator 2
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Articz dnia Maj 23, 2024, 22:16:57 »


Hunting Simulator 2 jest drugą odsłoną zapoczątkowanego w 2017 roku cyklu symulatorów polowań. Podobnie jak pierwsza część serii, tytuł został opracowany przez studio Neopica, a jego wydaniem zajęła się firma Nacon (wcześniej znana jako Bigben Interactive).

Mechanika
W Hunting Simulator 2 akcję ukazano z perspektywy pierwszej osoby (FPP). Podczas zabawy wcielamy się w myśliwego polującego na wielkich równinach amerykańskiego stanu Kolorado i teksańskiej pustyni, a także w gęstych lasach Europy. Każda z tych lokacji ma otwartą strukturę, co pozwala na swobodne przemieszczanie się oraz stosowanie różnorodnych taktyk.


Na upolowanie czekają tu ponad trzydzieści trzy gatunki zwierząt, które można spotkać wyłącznie w ich naturalnych środowiskach. Przedstawiciele fauny zachowują się w realistyczny sposób, toteż ich występowanie zależy między innymi od pory doby czy warunków atmosferycznych. Poza tym niektóre gatunki są trudne do wytropienia, więc często musimy uważnie rozglądać się za pozostawionymi przez nie śladami lub skorzystać z pomocy psa tropiącego będącego największą nowością względem pierwowzoru. W zależności od tego, czy zdecydujemy się na towarzystwo Labrador retrievera, wyżła niemieckiego krótkowłosego czy też Beagle'a, nasz czworonóg będzie obdarzony innymi przydatnymi umiejętnościami.

Co zaś tyczy się naszych narzędzi pracy – autorzy oddają nam do dyspozycji ponad sto sześćdziesiąt elementów myśliwskiego wyposażenia, które oparto na produktach prawdziwych marek, jak Browning, Winchester, Bushnell, Kryptek czy Verney-Carron. Mowa nie tylko o broni palnej, lecz również o rozmaitych akcesoriach i gadżetach, a także o elementach ubioru.





77
Pixel Shader 5.0 / Farming Simulator 19
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Articz dnia Maj 23, 2024, 22:14:29 »


Farming Simulator 19 jest kolejną odsłoną znanego cyklu symulatorów, w których wcielamy się w rolnika. Gra oferuje dwie duże, otwarte i pełne różnego rodzaju zadań lokacje oraz setki maszyn i pojazdów, które możemy wykorzystać przy pracy. Za stworzenie omawianej produkcji odpowiada niezmiennie studio GIANTS Software i podobnie jak poprzednia odsłona serii, zadebiutowała ona równocześnie na komputerach i konsolach.

Mechanika
Farming Simulator 19 stanowi ewolucję koncepcji znanych z poprzednich części cyklu. Gra oferuje dwie rozległe, otwarte lokacje i sporo nowej zawartości – upraw (nowe to bawełna i owies), narzędzi, zwierząt (w grze pojawiają się konie oraz psy) czy pojazdów (mamy do dyspozycji setki modeli, więcej niż kiedykolwiek w historii serii; debiut zaliczyły maszyny firmy John Deere).

Poza prostymi zajęciami, takimi jak noszenie drewna, przygotowywanie upraw i jeżdżenie pojazdami i maszynami rolniczymi, mamy możliwość m.in. kupowania ziemi i sprzedawania swoich plonów. Tym razem jednak, w odróżnieniu od poprzednich odsłon, wraz z działkami w nasze ręce trafia także teren wokół parceli, który możemy zająć, wznosząc różnorodne budynki gospodarcze.

Farming Simulator 19 oferuje nam także opcję dostosowania wyglądu swojego farmera. Wprowadzony został także mechanizm zmęczenia naszej postaci, który wymusza na nas sen w trakcie nocy.


Tryby gry
Farming Simulator 19 skupia się przede wszystkim na trybie dla pojedynczego gracza, jednak oferuje także tryb kooperacyjny (w wydaniu PC-towym aż 16-osobowy).




78
Pixel Shader 5.0 / Euro Truck Simulator 2: Road to the Black Sea
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Articz dnia Maj 23, 2024, 22:11:47 »


Euro Truck Simulator 2: Road to the Black Sea to dodatek do symulatora ciężarówek Euro Truck Simulator 2 z 2012 roku. Zarówno podstawową wersję, jak i rozszerzenie opracowało studio SCS Software.

Mechanika
Road to the Black Sea to klasycznie zrealizowany dodatek. Produkcja nie wprowadza więc żadnych istotnych zmian do mechanizmów i struktury rozgrywki Euro Truck Simulator 2. Zamiast tego autorzy skoncentrowali się na rozbudowaniu gry o nową zawartość.

Euro Truck Simulator 2: Road to the Black Sea dodaje do gry teren Rumunii, Bułgarii oraz turecki region Tracja. Podczas zabawy jeździmy m.in. po trasach w Transylwanii i części Karpat oraz na wybrzeżu Morza Czarnego. Nie zabrakło zarówno dużych miast, jak i małych wiosek.

Poza dużą różnorodnością lokacji regiony oferują również wiele gałęzi przemysłu z firmami zainteresowanymi naszymi usługami. Podczas zabawy współpracujemy m.in. z przedsiębiorstwami rolniczymi, górniczymi i zajmującymi się wycinką drzew.




79
Pixel Shader 5.0 / Olympic Games Tokyo 2020
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Articz dnia Maj 23, 2024, 22:06:01 »


Olympic Games Tokyo 2020: The Official Video Game to gra sportowa, która, jak sugeruje tytuł, jest oficjalną produkcją towarzyszącą Igrzyskom Olimpijskim w Tokio, przeniesionym z 2020 na 2021 rok. Pozycja została opracowana i wydana przez firmę SEGA, mającą w swoim portfolio inne gry towarzyszące temu wydarzeniu, czyli Mario & Sonic at the Olympic Games Tokyo 2020 oraz Sonic at the Olympic Games: Tokyo 2020.

Mechanika
Olympic Games Tokyo 2020: The Official Video Game pozwala nam spróbować swoich sił w 18 dyscyplinach sportowych. Mowa o biegu na 100 metrów, sztafecie 4x100 metrów i biegu przez płotki, rzucie młotem, skoku w dal, baseballu, koszykówce, tenisie, siatkówce plażowej, BMX, boksie, judo, rugby, piłce nożnej, pływaniu, wspinaczce sportowej oraz tenisie stołowym.

W trakcie rozgrywki prowadzimy do walki o zwycięstwo samodzielnie wykreowanego awatara. Rozbudowany edytor pozwala nam wybrać płeć i zdecydować oraz wyglądzie naszego sportowca, a także dobrać jego ubiór z garderoby obejmującej zarówno stroje reprezentacji poszczególnych państw, jak i bardziej wymyślne kostiumy pokroju przebrania pirata czy astronauty.

Tryby gry
W Olympic Games Tokyo 2020: The Official Video Game można grać w pojedynkę lub w trybie multiplayer dla maksymalnie ośmiu osób (przez Internet lub lokalnie). Ponadto swoimi osiągnięciami możemy pochwalić się na internetowych rankingach.






80
Pixel Shader 5.0 / Medieval Engineers
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Articz dnia Maj 23, 2024, 22:03:42 »



Medieval Engineers to sandbox, koncentrujący się na aspekcie budowlanym. Grę opracowało studio Keen Software House, czyli autorzy Space Engineers.

Akcja Medieval Engineers osadzona została w czasach średniowiecza, a rozgrywka koncentruje się na budowaniu struktur, w tym fortyfikacji, zamków, a nawet całych miast, oraz konstruowaniu różnorodnych maszyn. Nie zabrakło także możliwości przeobrażania terenów oraz prowadzenia prac górniczych pod ziemią. Całość przeznaczona jest głównie do zabawy wieloosobowej. Dostępne są zarówno tryby rywalizacji, jak i kooperacyjne, w których musimy współpracować z innymi graczami w celu odpierania ataków barbarzyńców sterowanych przez sztuczną inteligencję. Niezależnie od trybu walka odbywa się głównie za pomocą maszyn oblężniczych i fortyfikacji, a nie bezpośrednich konfrontacji między postaciami.

Autorzy podeszli do tematu realistycznie. Gracze wykorzystują głównie techniki, którymi faktycznie posługiwali się średniowieczni budowniczowie i konstruktorzy. Całą rozgrywką rządzi zaawansowany silnik fizyczny obliczający wytrzymałość oraz zachowanie wzniesionych obiektów na podstawie ich kształtów, wagi oraz wykorzystanych materiałów. Jednocześnie sam interfejs jest prosty do opanowania, pozwalając na szybkie i łatwe tworzenie nowych obiektów, choć bardziej skomplikowane maszyny wymagają odpowiedniego zaplanowania.






Strony: 1 ... 6 7 [8] 9 10
Polityka cookies
Darmowe Fora | Darmowe Forum
ha maho watahashiraberu endercraft turetia