Ostatnie wiadomości

Strony: 1 ... 8 9 [10]
91
Pixel Shader 5.0 / Police Simulator: Patrol Officers
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Articz dnia Maj 21, 2024, 15:31:33 »


Police Simulator: Patrol Officers przenosi graczy do inspirowanego typowymi amerykańskimi metropoliami, fikcyjnego miasta Brighton. Całość podzielona została na rewiry, w obrębie których można podejmować służbę. Patrolowanie takiego obszaru podnosi poziom jego bezpieczeństwa.
W tytule gracze wcielają się w oficerów lokalnej policji, wykonujących swoje codzienne obowiązki, takie jak wystawianie mandatów czy interwencje przy nagłych wezwaniach. Funkcjonariusze mogą wchodzić w interakcję z osobami podejrzanymi, przeszukując ich (szansa na znalezienie dowodów uzależniona jest od wskaźnika intuicji) oraz sprawdzając kartoteki. Za sumienną służbę zdobywane jest doświadczenie, które pozwala odblokować nowe zadania, samochody oraz rewiry.

Gra oferuje również rozbudowany system ruchu licznego, który powoduje, ze kierowcy mogą jeździć zgodnie z przepisami, popełniać wykroczenia (jak np. przejazd na czerwonym świetle) lub powodować wypadki.





92
Pixel Shader 5.0 / Session: Skate Sim
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Articz dnia Maj 21, 2024, 13:13:36 »


Symulator jazdy na deskorolce, w możliwie największym stopniu odzwierciedlający specyfikę tego sportu. W Session jeździmy po planszy o otwartej strukturze i szukamy miejsc pozwalających na wykonywanie karkołomnych tricków.

Session jest symulatorem jazdy na deskorolce. Stworzenie tej produkcji umożliwiła niezależnemu zespołowi Crea-ture Studios udana kampania crowdfundingowa w serwisie Kickstarter.


Mechanika
W Session akcję obserwujemy z perspektywy trzeciej osoby (TPP). Zabawa polega na jeździe po otwartej planszy w poszukiwaniu miejsc pozwalających na wykonywanie karkołomnych sztuczek – mowa nie tylko o rampach umożliwiających skoki, lecz także o barierkach (po których można grindować) czy choćby ścianach (na których wykonujemy tak zwane „wallride'y”). W odróżnieniu od gier z serii Tony Hawk's Pro Skater triki nie są punktowane, a ich wykonywanie przypisano do gałek analogowych (w przypadku produkcji sygnowanych nazwiskiem słynnego skatera sztuczki wykonujemy, naciskając określone przyciski).

Autorzy dołożyli starań, by rozgrywka w możliwie największym stopniu odzwierciedlała specyfikę jazdy na deskorolce – należy więc nie tylko umiejętnie balansować ciałem zawodnika, lecz także zadbać o samą deskę; przykładowo, pokrycie jej woskiem pozwala na dłuższe ślizganie się po barierkach i krawędziach. W grze zaimplementowano pełny cykl dobowy oraz rozbudowany edytor pozwalający na nagrywanie materiałów wideo, którymi następnie można się pochwalić społeczności graczy.

Kwestie techniczne
Session prezentuje wysokiej jakości oprawę graficzną. Na uwagę zasługują realistyczne animacje kontrolowanego przez nas skatera, dynamiczne oświetlenie oraz pełne detali tekstury pokrywające elementy otoczenia. Zmaganiom towarzyszy soundtrack składający się z licencjonowanych utworów.




93
Pixel Shader 5.0 / BMX Streets
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Articz dnia Maj 21, 2024, 13:11:15 »


BMX Streets to sportowy symulator skoncentrowany na wykonywaniu akrobacji rowerowych. Dzieło niezależnego studia Mash Games oferuje otwarty świat, bogate możliwości personalizacji jednośladów, a także realistyczną fizykę.

BMX Streets to sandboxowa produkcja, w której przenosimy się do fikcyjnego miasta inspirowanego kanadyjskim Vancouver. Twórcy oddali do naszej dyspozycji przeszło 25 kilometrów kwadratowych przestrzeni, wypełniając mapę obiektami zachęcającymi do wykonywania efektownych sztuczek.

Swoboda widoczna jest również podczas wykonywania trików na rampach, w powietrzu czy grindowania na poręczach – system sterowania opracowano tak, by pozwalał precyzyjnie kontrolować ręce i nogi postaci oraz ułatwiał przechodzenie do kolejnych akrobacji, obracanie się czy lądowanie.

Gra pozwala w znaczący sposób modyfikować rower i nadać mu unikatowy wygląd. W BMX Streets umieszczono ponad tysiąc części, które zbieramy podczas zabawy. Oprócz swobodnej jazdy po mieście, bierzemy udział w wyścigach czy wyzwaniach premiujących technikę wykonywanych sztuczek. W szlifowaniu umiejętności pomaga nam system powtórek.

Tryby gry
Produkcja studia Mash Games oferuje zabawę dla pojedynczego użytkownika oraz w kooperacji. We wspólnej rozgrywce w trybie sieciowym może wziąć udział maksymalnie czworo graczy.







94
Pixel Shader 4.0 / Asterix & Obelix XXL 2
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Articz dnia Maj 20, 2024, 14:52:37 »


Przygotowane z myślą o PS4, PC itd. Asterix & Obelix XXL 2: Remastered jest odświeżoną wersją trójwymiarowej platformówki z 2005 roku. Gra jest oparta na licencji komiksów o Asteriksie i Obeliksie, tworzonych przez panów Goscinnego i Uderzo. W tej pełnej zręcznościowych elementów i zakrapianej dużą dawką abstrakcyjnego humoru produkcji wcielamy się w tytułową dwójkę słynnych Galów. Za stworzenie gry odpowiada firma Microids. Producentem oryginału było studio Etranges Libellules.

Fabuła
Gracz przejmuje kontrolę nad Asteriksem i Obeliksem. Akcja gry toczy się w czasach Imperium Rzymskiego. Wszyscy druidzi w Galii nagle zniknęli – poza jednym, zwanym Getafiksemi i będącym przyjacielem głównych bohaterów. Ten jednak zachowuje się co najmniej dziwnie i w każdej chwili może wyzionąć ducha. Wszystko wskazuje na to, że rozwiązanie zagadki zniknięcia mędrców będzie wymagało podróży do parku rozrywki o nazwie Las Vegum.


Mechanika
Asterix & Obelix XXL 2: Remastered jest klasyczną platformówką 3D. Protagonistów obserwujemy z różnych perspektyw (najczęściej zza ich pleców, jednak kamera porusza się czasem w trakcie gry). Zabawa polega na eksplorowaniu Las Vegum, omijaniu pułapek, walce z rzymskimi legionistami i odkrywaniu głównego wątku fabularnego. Miasto podzielone jest na kilka wielkich dzielnic, m.in. Little Paris, LuckSore, WCW, Little Venetia czy bajeczna Pirate Island. Z pomocą przychodzi nam także niejaki Sam Shieffer – były rzymski szpieg, dzięki któremu możemy nauczyć się kilku przydatnych sztuczek.

Niektóre z postaci, z którymi mamy kontakt w grze są karykaturami znanych bohaterów gier wideo, takich jak Sonic, Mario czy Lara Croft (Lary Craft jest jednym z bossów, z którym przyjdzie nam się zmierzyć). Do tej samej kategorii należy też rzecz jasna wspomniany już Sam, w oczywisty sposób nawiązujący do Sama Fishera, protagonisty cyklu Splinter Cell.




95
Pixel Shader 5.0 / Victoria 3
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Articz dnia Maj 20, 2024, 14:50:16 »


Victoria 3 to długo wyczekiwana trzecia odsłona serii strategii historycznych studia Paradox Interactive. Tytuł zabiera gracza w czasy epoki kolonialnej, w lata 1836-1936. W grze przejmujemy kontrolę nad jednym z wielu państw, prowadząc je do wielkości.

Mechanika
Rozgrywka trzyma się schematu często widywanego w innych grach tej firmy. Wcielamy się w rolę przywódcy jednego z dziesiątek dostępnych państw, a naszym głównym zadaniem jest rozwój i rozbudowa wybranej nacji. Gracz musi zachowywać równowagę między swoimi przychodami i wydatkami oraz utrzymywać relacje dyplomatyczne z innymi państwami w celu pozyskania sojuszników. Gra toczy się w czasie rzeczywistym, mamy jednak dostęp do pauzy, którą możemy aktywować w dowolnym momencie by dokładniej zarządzać naszym państwem.


Victoria 3 zawiera zaawansowany system ekonomiczny pozwalający na szczegółowe zarządzanie finansami kraju. Dostęp do rzadkich towarów lub monopolizacja może przynieść graczowi ogromne wpływy. By gospodarka funkcjonowała poprawnie należy upewnić się że mamy siłę roboczą wykwalfikowaną do produkcji towarów. Ogrom drzewek badawczych, różnorodnych opcji politycznych oraz grup społecznych pozwala nam dostosować swój kraj i pokierować go w upragnionym kierunku.

Podczas gry należy również zadbać o swoją pozycję na arenie międzynarodowej. Rozwój naszej nacji często odbywa się kosztem innej, musimy więc strzec się przed knowaniami pozostałych państw na mapie świata. Naszych konkurentów możemy odstraszać potężną armią, pokonywać dyplomatycznie za pomocą sojuszy lub knuć intrygi.

ryby gry
Victoria 3 oferuje zarówno tryb dla pojedynczego gracza jak i wieloosobowy multiplayer, w którym każdy gracz przejmuje kontrolę nad innym państwem.

Kwestie techniczne
Podobnie do pozostałych strategii Paradoxu, oprawa audiowizualna schodzi na dalszy plan. Tytuł zawiera bardzo rozbudowany interfejs z różnorodnymi nakładkami i opcjami wyświetlania mapy, stawiający szczegółowość nad przejrzystość.





96
Pixel Shader 5.0 / Tony Hawk's Pro Skater 1+2
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Articz dnia Maj 14, 2024, 13:10:29 »


Tony Hawk’s Pro Skater 1+2 to zestaw dwóch pierwszych odsłon kultowej serii zręcznościowych symulatorów jazdy na deskorolce sygnowanych nazwiskiem popularnego skateboardzisty. Zostały one całkowicie zremasterowane przez znane z remake’u Crash Bandicoot N. Sane Trilogy studio Vicarious Visions. W pracach nad grami brali udział również byli pracownicy zespołu deweloperskiego Neversoft Entertainment, które stworzyło oryginalne wersje Tony Hawk’s Pro Skater 1+2 z 1999 roku i 2000 roku.

Mechanika
Tony Hawk’s Pro Skater 1+2 to wiernie odtworzone gry, a co za tym idzie – zawierają wszystkie poziomy i pełną listą skaterów znanych z pierwotnych wersji. Gracze mogą wybrać prawdziwych zawodników, takich jak tytułowy Tony Hawk, Bucky Lasek, Steve Caballero, Bob Burnquist, Jamie Thomas, Kareem Campbell, Rune Glifberg, Rodney Mullen, Eric Koston, Chad Muska, Elissa Thomas, Andrew Reynolds i Geoff Rowley. W remasterach odwiedzamy znane fanom cyklu skateparki w Warehouse, School, Mall, Roswell czy Burnside.


Twórcy pokusili się o zwiększenie liczby celów podczas rozgrywki oraz dodanie sztuczek na deskorolce, które pojawiły się dopiero w późniejszych częściach cyklu. Mowa o takich trikach, jak revert, lip tricks oraz wall plant. Mechanika rozgrywki pozostała bez zmian. Za wykonywanie misji oraz sztuczek (liczonych w setkach) dostajemy pieniądze, za sprawą których rozwijamy swoich skaterów oraz możemy kupować nowe deskorolki. Dzięki temu graczowi łatwiej przychodzą coraz bardziej skomplikowane wyczyny.


Tryby gry
W obu odsłonach Tony Hawk’s Pro Skater można grać zarówno w trybie pojedynczym, jak i wieloosobowym lub na podzielonym ekranie. Dostępne są też odpowiednio rozbudowane względem oryginałów edytory Create-A- Park oraz Create-A-Skater, w których można tworzyć unikatowe parki do jazdy deskorolką oraz własnych skaterów, a następnie dzielić się efektami swojej pracy z innymi graczami.


Kwestie techniczne
Tony Hawk’s Pro Skater 1+2 są czymś więcej niż klasycznym remasterem. Gry zostały opracowane na nowym silniku zupełnie od podstaw, dzięki czemu grafika spełnia współczesne standardy. Zmiany nie ograniczają się jedynie do zwiększenia rozdzielczości (4K na PC oraz konsolach PlayStation 4 Pro i Xbox One X) i płynności obrazu (60 klatek na sekundę) oraz obsługi HDR. Obie części mogą pochwalić się wysokiej jakości teksturami oraz modelami i animacjami postaci czy nowoczesnymi systemami oświetlenia i cieniowania. W odświeżonych wydaniach Tony Hawk’s Pro Skater 1+2 pokuszono się także o dodanie współczesnych funkcji takich, jak możliwość szybkiego wczytania poziomu po nieudanych akcjach.

Na ścieżkę dźwiękową składają się większość oryginalnych utworów oraz zupełnie nowe piosenki. Wśród wykonawców i zespołów muzycznych znajdują się m.in. Goldfinger („Superman”), Powerman 5000 („When Worlds Collide”), Bad Religion („You”), Millencolin („No Cigar”), Naughty By Nature („Pin the Tail on the Donkey”), Papa Roach („Blood Brothers”), Primus („Jerry Was a Racecar Driver”), Lagwagon („May 16th”) i Rage Against Machine („Guerilla Radio”).






97
Pixel Shader 5.0 / Skater XL
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Articz dnia Maj 14, 2024, 13:07:45 »


Skater XL jest zręcznościowym symulatorem jazdy na deskorolce. Produkcja została opracowana przez niezależny zespół Easy Day Studios, którego członkowie wcześniej opracowali ciepło przyjętego Skatera na urządzenia mobilne.

Mechanika
W Skater XL przejmujemy kontrolę nad tytułowym skaterem. Obserwując go z perspektywy trzeciej osoby (TPP), wykonujemy rozmaite triki, starając się zdobyć jak największą liczbę punktów. Kluczem do sukcesu jest przede wszystkim łączenie poszczególnych ewolucji w rozbudowane kombinacje oraz płynne przechodzenie od jednej sztuczki do drugiej. Autorzy oddają nam do dyspozycji szereg autentycznych miejsc ulokowanych na zachodnim wybrzeżu Stanów Zjednoczonych, na czele ze słynnym West LA Courthouse w Los Angeles. W miarę postępów odblokowujemy nie tylko nowe elementy ubioru dla naszego zawodnika, lecz także samych skaterów i coraz lepsze deski.



98
Pixel Shader 2.0 / Legacy of Kain: Defiance
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Articz dnia Maj 10, 2024, 14:31:08 »


Legacy of Kain: Defiance jest piątą częścią popularnej sagi, zapoczątkowanej w 1996 roku na platformie Sony PlayStation. Program łączy elementy, zaczerpnięte z Blood Omen i Soul Reaver - dwóch mini-serii, funkcjonujących niezależnie w ramach wspomnianego cyklu. Jednakże fabułę skonstruowano w taki sposób, aby była przystępna zarówno dla weteranów, jak i dla przysłowiowej „świeżej krwi”.

Parę pierwszoplanowych bohaterów stanowią Kain i Raziel, czyli duet najbardziej znanych wampirów w historii elektronicznej rozrywki. Każda z postaci otrzymała do dyspozycji własny legendarny miecz, a także kilkadziesiąt umiejętności natury ofensywno-defensywnej (m.in. widowiskowe wysysanie krwi i pożeranie dusz oraz telekineza i przejmowanie kontroli nad ciałami wrogów). Ponadto istnieje opcja zestawiania wszelkich ataków fizycznych w śmiercionośne i efektowne kombinacje, dzięki czemu nie pozostajemy bez szans wobec hord przerażających oponentów. Zagrożeniem są jeszcze rozmaite pułapki (np. ogromne kolce i przepaście), które można wykorzystać również przeciwko nieprzyjaciołom.

Generalnie rozgrywkę skomponowano z wartkiej akcji i wątków przygodowych, ale zdecydowanie zaakcentowano dynamiczne sekwencje walki. Nie zapomniano także o sporej ilości zagadek logicznych i odpowiedniej atmosferze (motywy gotyckie, fantastyczne itp.). Natomiast przebieg wydarzeń ukazuje nam szereg wirtualnych kamer, pracujących w trybie TPP (perspektywa trzeciej osoby).





99
Pixel Shader 2.0 / The Settlers II: 10th Anniversary
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Articz dnia Maj 10, 2024, 13:56:26 »


The Settlers II: The Next Generation to odświeżona wersja drugiej odsłony cyklu gier strategicznych, która na rynku elektronicznej rozrywki zadebiutowała w 1996 roku. Program został przygotowany przez niemiecką firmę Blue Byte z okazji dziesiątych urodzin pierwowzoru.

Fabuła nowej edycji gry nie różni się niczym od historii opowiedzianej w pierwowzorze. Po upadku Imperium Rzymskiego, wielu ówczesnych przywódców postanowiło wyruszyć w długi rejs statkiem, poszukując krainy, gdzie możliwe stałoby się stworzenie nowego państwa. Jednym z nich był Nautius, który po wylądowaniu w nieskalanym ludzką obecnością świecie, postanowił założyć małą kolonię. Jak nietrudno się domyśleć, trud przerodzenia wioski w wielkie imperium, spada na barki gracza.

he Settlers II: The Next Generation oferuje kampanię złożoną z dziesięciu misji, w których wykonujemy ustalone z góry zadania. Może to być dotarcie do zbudowanej przez antyczną cywilizację bramy lub zniszczenie konkurentów, którzy podobnie jak Rzymianie, próbują rozwijać swoje państwo w najbliższej okolicy. Wśród potencjalnych wrogów znajdziemy bowiem żądnych krwi Afrykanów oraz bezwzględnych Azjatów. Oprócz tradycyjnej kampanii, gra oferuje także pojedyncze scenariusze, również te przeznaczone do potyczek za pośrednictwem sieci. W sumie, w rywalizacji może wziąć udział aż sześciu graczy jednocześnie.

Filozofia rozgrywki polega na systematycznym rozwoju królestwa. Użytkownicy stawiają na planszy kolejne budynki, pilnując, aby na plac budowy dostarczane były odpowiednie materiały. Z racji tego, że zapasy szybko się kończą, trzeba zadbać o wydobycie nowych surowców oraz przetworzenie ich w odpowiednich zakładach przemysłowych. Wszystkie budowle połączone są za pośrednictwem gęstej siatki dróg, a korzystają z nich tytułowi osadnicy, przenosząc przedmioty z jednego miejsca do drugiego. W sumie dostępnych jest 31 domów i zakładów, tyleż samo surowców, 25 zawodów dla naszych osadników oraz pięć jednostek wojskowych, które pomogą uzyskać przewagę nad innymi nacjami w walce o nowe terytoria.

Mimo, że gra została przygotowana na silniku użytym w ostatniej, piątej odsłonie cyklu The Settlers, autorom udało się zachować baśniowy charakter pierwowzoru. Nowa edycja Osadników jest bardzo kolorowa i z pewnością przypadnie do gustu wszystkim tym, którzy z rozrzewnieniem wspominają pamiętny oryginał.






100
Pixel Shader 2.0 / The Sims: Medieval
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Articz dnia Maj 10, 2024, 13:53:49 »


The Sims Średniowiecze to specjalna odsłona cyklu The Sims, przenosząca popularny i uznany model rozgrywki w czasy średniowiecza. Produkcja – łącząca w sobie elementy strategii i cRPG – została opracowana przez The Sims Studio.

W odróżnieniu od standardowych edycji serii The Sims, których akcja toczy się w czasach współczesnych, zabawa w The Sims Średniowiecze sprowadza się do rozbudowy średniowiecznego królestwa. Gracz sprawuje pełną kontrolę nad całym procesem, jednakże – co warto odnotować – kierunek rozwoju jest w znacznym stopniu uzależniony od tego, w jaką wciela się postać.

Mianowicie, w zależności, czy w danym momencie gracz steruje królem bądź królową, rycerzem bądź czarodziejem, kowalem bądź bardem, zawarta historia opowiadana jest z nieco innej perspektywy. Wiąże się to z dostępem do odrębnego zestawu questów, które nie tylko rozwijają fabułę, ale również wpływają na kształt przedstawionego świata. Wśród zadań znalazło się wiele klasycznych historii, kojarzonych przez wszystkich miłośników średniowiecznych lub fantastycznych klimatów (m.in. wykucie legendarnego miecza, zaaranżowanie królewskiego wesela, ochrona królestwa przed złym czarnoksiężnikiem, odnalezienie fontanny młodości).

Mimo zaproponowanego przez twórców podziału na role, podejmowane przez gracza decyzje wpływają przede wszystkim na rozwój królestwa. W grze decydujemy zatem, czy jego potęgę zbudujemy na fundamencie regularnie wzmacnianych więzi pomiędzy mieszkańcami, czy też podejmując próbę podboju ziem należących do sąsiadów. Nic nie stoi również na przeszkodzie, aby gracz skupił się w całości na sobie, zupełnie nie dbając o poddanych. Z drugiej strony, przejmując kontrolę nad władcą może równie dobrze okazać się człowiekiem praworządnym i sprawiedliwym, cieszącym się wielkim i niewymuszonym uznaniem wśród mieszkańców królestwa.

W The Sims Średniowiecze nacisk położony został na immersję, której wysoki poziom osiągnięto przede wszystkim poprzez oddanie w ręce gracza mechanizmów pozwalających wpływać na kształt otaczającego go świata, a także na wygląd postaci. W tym ostatnim przypadku nabywca gry ma możliwość dostosowania charakteru danego bohatera, a także określenia jego zakresu zadań. I nie chodzi tu tylko o realizację questów, ale również codziennych czynności (handel, opieka nad dzieckiem, udział w turnieju rycerskim), przywodzących na myśl Simy z klasycznych odsłon The Sims.



Strony: 1 ... 8 9 [10]
Polityka cookies
Darmowe Fora | Darmowe Forum
shinigami endercraft piecfrakcji zadania-domowe maho