Autor Wątek: Pro Evolution Soccer 2014  (Przeczytany 1116 razy)

Pro Evolution Soccer 2014
« dnia: Wrzesień 26, 2021, 20:05:46 »

Articz

  • Administrator
  • Zaawansowany użytkownik
  • *****
  • Wiadomości: 376
    • Zobacz profil


Pro Evolution Soccer 2014 jest symulatorem piłki nożnej stworzonym z myślą o najwierniejszych fanach tego sportu. Za produkcję gry odpowiada japońskie Konami. Początki serii sięgają drugiej połowy lat 90, ale jej pierwsza numerowana część ukazała się dopiero w 2001 roku. Od tamtej pory zyskała markę i uznanie wśród graczy, rywalizując co roku o tytuł najlepszej gry piłkarskiej z kolejnymi odsłonami cyklu FIFA. W przypadku Pro Evolution Soccer 2014 deweloperzy uznali, że najwyższa już pora na istotne zmiany w konstrukcji i mechanice gry. Nowości jakie zostały wprowadzone do tytułu są najpoważniejszymi od wielu lat. W grze ponownie pokierujemy najlepszymi drużynami świata, wchodzącymi w skład lig z różnych krajów. Mecze rozegramy w trybie mistrzostw i pucharów, jak również w trakcie pojedynczych spotkań. Pierwszą ważną nowinką jest dokładniejszy i czulszy model sterowania. Pozwala on graczom na kontrolowanie środka ciężkości zawodnika, co umożliwia bardziej naturalną i satysfakcjonującą grę. Zwiększono też znaczenie różnego rodzaju sztuczek i manewrów wprowadzających w błąd przeciwników. Dzięki temu stają się one jedną z istotniejszych części taktyki na boisku.

Stroje piłkarzy są teraz np. niezależnie animowane, możemy więc łapać lub pociągać konkurentów za koszulki. Zmiany nie ominęły też opcji związanych z zarządzaniem drużyną na murawie. Formacje nadal odgrywają ważną rolę, ale w grze otrzymujemy także możliwość kontrolowania zachowania indywidualnych zawodników, tak aby w konkretnych sektorach boiska korzystali z różnej strategii i postępowali według innych priorytetów. Zmiany dotknęły również sposobu przyjęcia oraz kontrolowania piłki, jak również wykonywania zagrań z pierwszej piłki, które nierzadko otwierają prostą drogę do bramki. Usprawnień doczekał się także system wykonywania rzutów wolnych – od teraz w ich rozegraniu może uczestniczyć dodatkowy zawodnik. Tytuł napędza specjalna wersja silnika Fox Engine, stworzonego przez studio Kojima Productions na potrzeby serii Metal Gear Solid. Został on w dużym stopniu zmieniony tak, by przystosować go do wspierania piłkarskiej symulacji. Autorzy wykorzystują jego możliwości, stawiając na fotorealizm w odwzorowaniu boiska i piłkarzy. Nowy silnik poprawia fizykę zachowania się piłki oraz umożliwia płynniejsze animacje ruchu.





« Ostatnia zmiana: Październik 03, 2021, 20:00:09 wysłana przez Articz37 »

 

Polityka cookies
Darmowe Fora | Darmowe Forum
watahashiraberu maho zadania-domowe world-anime piecfrakcji