Strona główna
Pomoc
Szukaj
Zaloguj się
Rejestracja
Witamy,
Gość
.
Zaloguj się
lub
zarejestruj
.
1 Godzina
1 Dzień
1 Tydzień
1 Miesiąc
Zawsze
Zaloguj się podając nazwę użytkownika, hasło i długość sesji
Aktualności:
Forum SMF zostało uruchomione!
Gry PC
»
Gry Komputerowe PC XP
»
Pixel Shader 2.0
»
Sudden Strike 2
« poprzedni
następny »
Drukuj
Strony: [
1
]
Autor
Wątek: Sudden Strike 2 (Przeczytany 882 razy)
Sudden Strike 2
«
dnia:
Listopad 04, 2022, 16:09:37 »
Articz
Administrator
Zaawansowany użytkownik
Wiadomości: 376
Sudden Strike 2 jest kontynuacją wydanej w 2000 roku wojennej strategii czasu rzeczywistego. Deweloperzy ze studia Fireglow pozostali wierni realiom II wojny światowej, powiększając jednak obszar działań także o Azję i Pacyfik.
Sequel strategii czasu rzeczywistego Sudden Strike. Akcja Sudden Strike 2 nadal toczy się w czasie II Wojny Światowej lecz tym razem zarówno w Europie (Niemcy kontra Alianci) jak i na Pacyfiku oraz w Azji (Japonia kontra Alianci). W związku z przeniesieniem akcji na nowe tereny i wprowadzeniem nowych stron konfliktu (teraz jest pięć, oprócz Rosjan, Anglików, Niemców i Amerykanów wprowadzono jeszcze siły zbrojne Japonii) liczba jednostek zwiększyła się o czterdzieści, włączając w to nawet pilotów kamikadze. Cała grafika została bardziej dopracowana, nadal jest to jednak rzut izometryczny znany z części pierwszej. Naturalnie autorzy gry odpowiednio odtworzyli florę i faunę typową dla Azji i małych wysepek Pacyfiku.
W Sudden Strike 2 pod kontrolą gracza znajdują się nie tylko wojska lądowe ale także jednostki nawodne, okręty wojenne, itp. Wszystkie jednostki bojowe, pojazdy i nawet czołgi mogą zostać przejęte przez wroga i z powodzeniem wykorzystywane w walce. Żołnierze wyposażeni zostali we współczynnik „morale”, który wpływa na ich efektywność i przebieg walki. Ponadto w części drugiej doświadczenie ma dużo większy wpływ na rozgrywkę niż miało to miejsce poprzednio - przykładowo czołg może prowadzić tylko żołnierz posiadający doświadczenie powyżej 500 (w skali od 0 do 1000). Unowocześnieniu uległ model zniszczeń pojazdów oraz komputerowe A.I. Teraz działo przeciwpiechotne nie zrobi praktycznie nic ciężkiemu czołgowi, poruszająca się za czołgiem piechota nie ginie od ostrzału z karabinu znajdującego się przed czołgiem, a snajperzy nie strzelają bezmyślnie do czołgów. Samoloty zaś nie pojawiają się z nikąd (z za planszy) tylko startują i lądują na lotniskach. Oczywiście wszystkie kampanie oparte są na historycznych bitwach i zdarzeniach z czasów II Wojny Światowej.
Zapisane
Drukuj
Strony: [
1
]
« poprzedni
następny »
Gry PC
»
Gry Komputerowe PC XP
»
Pixel Shader 2.0
»
Sudden Strike 2
Polityka cookies
Darmowe Fora
|
Darmowe Forum
ha
shinigami
watahashiraberu
watahapolnocnejciszy
maho